Но, како функционира Threads: Зошто наеднаш е најактуелна социјална мрежа и што нуди?
Марк Цукерберг го оформи Threads, клон на Твитер дизајниран да ги намами луѓето исклучени од промените на социјалната мрежа под сопственикот Илон Маск.
Пред да биде лансирана бесплатната апликација на Мета фокусирана на текстуални разговори, имавме можност да ја испробаме и да ги испитаме нејзините креатори. Откривме дека Мета има некои предности во однос на ривалите за да ги претвори Threads во главен нов центар за онлајн разговори.
Најмногу од сè, пристигнува со потенцијална публика од милијарди која веќе го користи Instagram-от ориентиран кон фотографии и видео на Мета, на кој е изграден Threads. По лансирањето, Марк објави на Threads дека новата социјална мрежа поминала 100 милиони регистрирани до сега. Идните ривали на Твитер Мастодон и Блуски допрва треба да пораснат над едноцифрените милиони корисници.
Што е ново?
Ќе треба да имате сметка на Инстаграм за да се регистрирате за теми. Потоа можете да ја преземете апликацијата Threads за iOS или Android за да ја поставите вашата сметка. (Мета рече дека исто така ќе можете да се придружите на Threads директно на интернет, но се чини дека сè уште не функционира.) Ќе го користите истото име за вашата сметка на Threads како и на Instagram.
Кога првпат ќе ја користите апликацијата, ќе ви биде дадена опција автоматски да ги следите сите исти сметки што ги следите на Instagram - или само да изберете некои од нив. Љубопитни сме да видиме како ќе се одвива ова: Колку се преклопуваат сметките што ги следите на Инстаграм за нивните епски фотографии со сметките што сакате да ги читате за нивниот текст или жешките прикази за политиката и ТВ?
Тој систем, исто така, значи дека вашите постоечки пријатели и следбеници на Инстаграм не ве следат автоматски на Threads. Ќе треба да ја изградите таа публика одново.
И уште една работа што треба да се забележи: при лансирањето, Threads не е достапен во Европа, каде што ирската комисија за заштита на податоци неодамна ја удри Мета со рекордна казна од 1,3 милијарди долари за кршење на нејзините правила за приватност. Новиот Закон за дигитални пазари во регионот, исто така, доведува во прашање некои од практиките за споделување податоци и приватност на Мета.
Дали Threads работи исто како Твитер?
Мета сака да ни каже дека Threads не е клон на Твитер. „Threads е нова апликација која е фокусирана на текст и дијалог. И начинот на кој размислуваме за ова е дека го моделираме според она што го направи Инстаграм за фотографии и видео“, рече Конор Хејс, потпретседател на производи на Мета.
Но, на многу начини, Threads работи токму како Твитер. Тој е првенствено ориентиран на текстуален разговор и вашите објави - наречени „нишки“ - се ограничени на 500 знаци секоја од нив. Спомнувате други луѓе во нишките користејќи го симболот @ пред нивното корисничко име и можете да одговарате на туѓи објави. Можете исто така да цитирате или “ретвитирате “- нели, „повторно објавувајте“ - туѓи нишки со кликнување на копче. (Па, дали треба да ја наречеме нишка од конци ... плетена?)
Што е различно од Твитер? Нема посебна функција за директни пораки при стартување. И имате малку поголема контрола врз публиката која може да види што објавувате.
За разлика од Твитер, Threads исто така нема функција за хаштаг или трендовски теми и нема начин да ги уредувате нишките откако ќе ги објавите.
Може ли да се објавуваат фотографии и видеа?
Може да вклучите фотографии и видеа во Нишки, но тие не се прикажуваат како објави на Инстаграм. Можете исто така да споделувате фотографии и видеа на Инстаграм на Reels, но тие се појавуваат исто како редовни врски. Не постојат природни интеграции помеѓу двете апликации.
Што прави Threads со нашата приватност?
Како Твитер, сметките на Threads можат да бидат јавни или приватни. На јавна објава, можете исто така да ги прилагодите групите кои можат да одговараат на сите, само на сметките што ги следите или само на оние што ги споменувате во објавата.
Имајќи го тоа кажано, Threads е исто толку гладен за вашите лични податоци како и Instagram, вклучувајќи собирање податоци за вашата локација и она што го гледате и правите во апликацијата. Претпоставете дека кога се регистрирате за сметка на Threads, Мета има пристап до сè што Facebook и Instagram научиле за вас во текот на годините - и надвор од неговите апликации - за да таргетира реклами и да го прилагоди вашето искуство.