Откриваме: ОВА Е НАЈПОСАКУВАНИОТ ЧАСОВНИК НА СВЕТОТ

Новото истражување открива интересни факти за часовникот кои колекционерите сакаат повеќе од било што да го додадат во својата колекција.

Нови и доста интересни резултати доаѓаат од новото истражување направено од веб-страницата Watch Pilot, со цел подобро да се разберат преференциите на потрошувачите во однос на луксузните артикли и познатите брендови. Поточно, страницата ги анализираше пребарувањата на Google за некои од најскапите и најлуксузните предмети, вклучувајќи ги и часовниците.

Истражувањето покажа дека најпознатиот часовник и оној кој повеќето луѓе сакаат да го поседуваат (5.354.000 пребарувања) е Omega Speedmaster.

Во светот на производството на часовници, оваа компанија е синоним за извонредност. Иако лансираше голем број иконски часовници, може да се каже дека неговиот најзначаен придонес дојде со воведувањето на колекцијата Speedmaster во 1957 година.

Omega Speedmaster е популарен избор меѓу колекционерите на часовници, главно поради тоа што беше првиот модел на брендот. Всушност, тој е и малку попристапен од Rolex Datejust, кој е на второто место на листата со 5.236.000 пребарувања, што исто така го прави привлечен за колекционерите.

Што се однесува до останатите часовници на листата, Cartier Santos е на четвртото место, додека Patek Philippe Nautilus ја заокружува првата петорка.

Земји кои најмногу се бараат за часовници

Се чини дека граѓаните на Швајцарија најмногу сакаат да купат нов часовник, со 10.843 пребарувања на 100.000 луѓе и над 950.000 пребарувања вкупно. Првите три најпосакувани модели на часовници во земјата се Omega Speedmaster, Rolex Datejust и Cartier Santos.

На второ, трето и четврто место се нордиските земји Данска, Норвешка и Шведска. Најпребаруван часовник во сите три земји е Omega Seamaster, со вкупно 337.400 пребарувања.

Најбараните светски брендови на часовници

Што се однесува до брендовите на часовници, Rolex е прв, остварувајќи скоро 51 милион пребарувања годишно, покажувајќи ја својата трајна привлечност и моќ на брендот. Картие е втор, но далеку зад часовниците Ролекс, со 28,9 милиони пребарувања.

Конечно, Garmin, кој е познат по своите паметни часовници, го обезбедува третото место со 24 милиони пребарувања, што може да укаже на зголемен интерес за функционални и стилски паметни часовници. Неколку поприфатливи брендови се најдоа на првите десет, вклучувајќи ги Casio (17,8 милиони пребарувања) и Seiko (11,3 милиони пребарувања).


O