Eternity беше претставен во 1989 година.
Од самиот почеток, неговото лансирање беше проследено со голема популарност. Вечноста или Eternity е создаден за да ја одбележи свадбата на Келвин Клајн, симболизирајќи го враќањето на вистинските вредности како што се љубовта и семејството.
За американското општество, овој парфем беше исклучително актуелен, во потрага по поддршка пред глобалните предизвици на модерната криза. Рекламната кампања е креирана во црно-бело за да се нагласи безвременската вредност на пораката за вечноста.
Парфемот содржи освежителни зачинети мириси кои се отвораат со ноти на лаванда, зелени ноти на ситно зрно и мандарина. Срцето содржи цвет од портокал, коријандер, крин на долината и смрека. Топлата трага од дрвени ноти го омекнува остриот тревнат впечаток.