Швајцарските часовници ја изгубија војната: Класиката повеќе не е број 1

Берн - Познатите швајцарски часовници ја загубија глобалната војна. Поточно, во 2019 година, Епл воч ја надмина целата швајцарска индустрија за часовници со продажбата.

Фирмата за истражување на пазарот Stratizi Analytics проценува дека Епл минатата година испорачала 30,7 милиони парчиња од својот смарт часовник ширум светот, споредено со 21,1 милиони продадени од сите швајцарски брендови заедно.

„Аналогните часовници сè уште се популарни кај постарите потрошувачи, но помладите купувачи се движат кон паметни часовници“, се вели во извештајот.

Додаваат дека традиционалните швајцарски производители на часовници ги губат војните против „паметните часовници“.

Продажбата на Епл часовниците кои вклучуваат безжични слушалки вртоглаво силно расте. Во последниот квартал од 2019 година, овие категории донесоа повеќе од 10 милијарди американски долари нето-продажба, што е за скоро 27 проценти во однос на истиот период претходната година.

Во меѓувреме, извозот на швајцарски часовници во 2019 година достигна 20,6 милиони во 2019 година, покажуваат податоците на Федерацијата на швајцарската индустрија за часовници. Ова не вклучува продажба во Швајцарија, што доведе до зголемување на низата за аналитика, објави Бизнис инфо.

Извозот на швајцарски часовници опадна за 13 проценти во однос на минатата година. Епл го претстави својот прв паметен часовник во 2014 година, а шест години подоцна стана светски лидер.