Всушност ракета со две тркала: Најбизарен и најбрз мотор на светот- 402 км. на час
Моторот што можете да го видите во нашата галерија е всушност ракета со две тркала, создадена само со една мисија - рушење на рекордот на брзина во категоријата електрични мотори
Создаден е како дело на британската инженерска компанија White Motorcycle Concepts, која беше основана од инженерот во Формула 1, Роб Вајт. Покрај фактот што работел на Фермула 1 болид на Мерцедес, биографијата на Вајт содржи над дваесет и пет години искуство, вклучително и учество во развојот на прототипот Prodrive LMP1 и Aussie V8 Supercar. Пред да го основа СМК, Вајт имплементираше голем број паметни аеродинамички концепти за тркачки автомобили, кои успеа да ги прилагоди и примени на машините со две тркала.
Наречен WMC250EV, радикалниот електричен мотор може да не работи многу поразлично од другите тркачки мотори, кога се гледа од страна. Меѓутоа, ако го погледнете лице в лице, ќе го видите неговото најголемо тајно оружје, кое му помага да достигне брзина поголема од 402 километри на час и да го сруши тековниот рекорд. Моторот има масивен отвор во центарот, централниот дел.
Дизајниран за канализирање на воздухот низ околината и драстично подобрување на аеродинамичката ефикасност, аеро тунелот се протега по целата должина на моторот и е едноставно неверојатен додаток. Компанијата тврди дека овој отвор помага да се намали отпорот на ветерот до седумдесет проценти. Ние сме прилично сигурни дека никогаш не сте виделе нешто како овој модел и има добра причина за тоа.
Моторите напојувани од мотори со внатрешно согорување имаат минимална флексибилност кога станува збор за нивно монтирање, но ЕВ-единиците се сосема различни. Електричните мотори и нивните батерии можат да се монтираат на ниско ниво, што го намалува центарот на рамнотежата на овој модел и отвора простор во центарот.
СМК го опреми моторот со централен контролен систем кој исто така ослободува простор. Наречен Д-погон, два мотори од 20KkW кај предно тркало, што е погонска група на двете тркала. Два дополнителни мотори од 30kW го возат задното тркало, со што вкупната моќност е 100 kW, или 134 коњски сили.
Моторот ја црпи својата енергија од 15kW литиум-јонска батерија, а WMC тврди дека ќе може да развива брзина поголема од 402 километри на час, со што е срушен рекордот поставен од Вауксан Ватман минатиот ноември.