Автентични и „cool“: БУЛГАРИ лансира колекција на часовници за милениумци

Кога пандемијата ја погоди Европа во март оваа година, брендот Булгари реши да се фокусира на своите дизајнерски вештини, па смислија нова колекција наменета за милениумците.

За време на настанот Watch Days Watch во Женева, брендот воведе три нови препораки, што би можело да биде најбрзото лансирање на производи досега. Со Бугари Алуминиум, швајцарската марка претстави модел на трендсетер кој првично беше претставен во 1998 година. Со неочекувана комбинација на алуминиум и гума, првиот Бугари Алуминиум беше скоро скандалозен во своето инсистирање дека необичните материјали навистина можат да бидат луксузни.


Дваесет и две години подоцна, изборот на материјали веќе не е толку шокантен во занает навикнат на експериментални легури и високо-технолошка керамика, но неговото поставување, во форма на достапен, неформален часовник, сè уште може да предизвика изненадување на сите четири страни на луксузниот универзум.

„Модата и парфемите совршено привлекуваат милениумци. Сепак, некако се одделивме од таа целна група кога станува збор за новиот луксуз. Булгари Алуминиум е дел од иновацијата што одговара токму на таа потреба “, изјави извршниот директор на брендот Булгари, Жан-Кристоф Бабин.


Булгари го направи оригиналниот модел порафиниран, преобликувајќи го за поудобно вклопување во раката и заменувајќи го оригиналниот кварцен механизам со автоматски калибар, освежувајќи го куќиштето од алуминиумска легура со дијаметар од 40 мм кое го направи уште поотпорен на корозија, истовремено подобрувајќи ги техничките својства на гумата. Спортскиот дизајн е совршен приказ на нивниот стил.

Новите часовници Булгари се продаваат за 2.950, односно за 4.350 долари.


Бабин, кој ја опиша колекцијата како автентична и кул, истакна дека цените се дизајнирани да бидат во согласност со ресурсите на милениумците. „Имајте на ум, тоа е интегриран хронограф, кој ви дава голема вредност за вашите пари. Овој дизајн не само што е привлечен за милениумците, туку е совршен новитет што го немавме кога започна оваа година. Ние се обидуваме да им докажеме на нашите обожаватели дека сме адаптивен бренд, размислувајќи надвор од неговата зона на удобност. Ако повеќе брендови се приклучат на оваа приказна, индустријата сигурно ќе има многу придобивки “, истакна Бабин.


Извор: luxlife.rs

Можеби ќе ве интересира:

Нов рекорд за Окто Фенисимо: Булгари го создаде најтенкиот часовник на светот

Како изгледа: Најстариот часовник на светот создаден околу 1505 година