Ги паузирате YouTube видеата? Епа, подгответе се за лавина од реклами!

YouTube официјално потврди дека вашиот екран за време на паузираното видео сега е рекламен простор.

Функцијата е тестирана од 2023 година, а резултатите, велат тие, биле профитабилни.

Поминаа речиси шест години откако започнаа предупредувањата дека доаѓаат реклами за копчето за пауза и 18 месеци откако Google откри дека и YouTube ќе ги „вработува“.

Сега, YouTube потврдува дека огласувачите може да почнат да го таргетираат вашето паузирано време на екранот.

„Бидејќи видовме и силни огласувачи и силен одговор на гледачите, оттогаш нашироко објавувавме реклами за време на паузите за сите огласувачи“, изјави YouTube за The Verge.

Технички, YouTube почна да користи „паузирани реклами“ со избрана група огласувачи во 2023 година, но главниот бизнис директор на Google, Филип Шиндлер, во април откри дека тие биле неочекувано голем хит кај огласувачите, а во исто време и многу профитабилни за Google.

YouTube тврди дека паузираните реклами се всушност дизајнирани да ѝ овозможат на компанијата да ви понуди „помалку вознемирувачко“ искуство. Инаку, лани беа воведени и реклами кои не можат да се прескокнат.

YouTube ги следи Hulu и AT&T во паузирањето на продажбата на реклами. Sling TV, исто така, воведе паузирање на рекламите во јули, иако тогаш можевте да ги исклучите во поставките.