Колку затемнетите стакла помагаат за време на жештината?
Дали сега е вистинскиот момент да поставите фолиите, за да бидат подготвени за летните горештини! Од година во година, нашите лета стануваат се потопли и подолги.
Сите сме свесни за маките што се случуваат редовно кога ќе стигнеме до автомобил кој цел ден седи на сонце. Тогаш температурите можат да достигнат неверојатни 50+ степени.
А потоа неколкуминутно чекање со отворени врати и спуштени прозорци, со цел автомобилот што побрзо да се излади.
Посебни потешкотии имаат возачите со стаклени покриви.
Постојат неколку различни типови на филмови, во зависност од материјалот и процентот на затемнување.
Значи имаме фолии: изработени од полиестер, нанокерамички, повеќеслојна нанокерамика и нанокерамика со инфрацрвени блокатори
Што се однесува до степенот на затемнување, тој може да биде од 30 па сè до 100 отсто.
Се разбира, не можат сите стакла на автомобилот да бидат подеднакво и максимално затемнети, бидејќи имаме закон кој не дозволува целосно затемнување, туку само одреден процент на некои стакла.
Што се однесува пак до предното стакло, односно „шофершајбната“ не смее воопшто да биде затемнета, бидејќи регулативата забранува затемнување на предното ветробранско стакло, што значи дека можете да ставите само филм за заштита на стаклото од камења.
Во зависност од типот на фолијата се одредува заштитата, односно колку фолијата ќе помогне да се намали температурата.
Колку е повисок квалитетот на филмот, толку е поголем процентот на затемнување, температурата ќе биде дури 25 степени пониска од автомобилот без филм кога е на сонце.
Ако ја споредиме температурата на седиштето, разликите се уште подрастични.
Само благодарение на фолијата, автомобилите со неа ќе имаат дури двојно пожешки седишта.
Фото: unsplash