Машки парфеми кои одговараат на вашата личност: Каква мирисна нота?

Чувството за мирис е една од прекрасните алатки што ги поседуваат човечките суштества, таа има моќ да евоцира меморија, да ја препознава саканаталичност, па дури и да привлекува други луѓе. Парфемот е како свој печат што остава впечаток за вашето присуство во животната средина, затоа има многубројни видови во светот, исто како што има и безброј типови на личности.

Парфемот претставува голем сојузник на еден човек. Само неколку притискањасо прстите на врвот на шишето им дава на мажите впечаток на елеганција и кои ги потенцираат нивната сила и машкост без оглед на парфемот.

Доколку не сте сигурни кои мириси ќе ви одговараат најдобро, еве неколку совети што можете да ги користите при изборот.

Авантуристички тип

Секогаш сте подготвени да пробате нешто ново и вашиот дух никогаш не одмара. Вие сте шармантни и самоуверени, така што честопати се наоѓате во големо друштво.

Парфемот што најмногу одговара на авантуристи содржи дрвени ароми како сандалово дрво, мошус или мов.

Спортски тип

Вие сте горди на вашата дисциплина и здрави навики. 

Вие водите активен живот и претпочитате да го поминувате слободното време во природа, така што вашиот омилен парфем ќе содржи мириси кои се дружат со свежината како што се цитрус, море или диви билки.

Романтичен тип

Вие сте застапник на класиците и може да се каже дека сте вистински господин. Вие ги цените добрите манири и елеганцијата, додека емпатијата е вашата најголема доблест.

Основните состојки што најмногу ги рефлектираат карактеристиките на вашиот карактер вклучуваат цветни ноти како што се лаванда и роза со топли ароми од килибар или пачули.

Доминантен тип

Вие сте исклучително мажествени и имате цврст карактер. Пред сè, вие ја почитувате силата и моќта, а вашата одлучност е вашето најсилно богатство.

Мирисна нота која е идеален одраз на доминантен тип е парфем која содржи ароми на лаванда, мов и кумарин, синтетичка компонента содржана во многу билки, иако нема да грешите за парфемот што содржи бергам.