На сопругата или на љубовницата - на кого мажите трошат повеќе пари? Резултатите од истражувањето ќе ве изненадат

Популарното верување е дека мажите трошат многу повеќе на подароци за љубовниците отколку за своите сопруги. Сепак, една неодамнешна студија предводена од Оливија Џејмс, дипломиран студент на Универзитетот Колорадо во Колорадо Спрингс и Кајла Вилијамс, вонреден професор по психологија на колеџот Хамилтон, ја оспорува оваа идеја.

Авторите на студијата станаа особено заинтересирани за истражување на оваа тема откако слушнаа како биолог од дивиот свет зборува за моделите на подароци на вилински коњчиња, птици ендемични за Австралија. Овие птици имаат слични модели на врски со човечките суштества - моногамни и вонбрачни врски. Забележано е дека кога станува збор за вонпарни врски, машкиот самовилски јастреб ѝ подарувал на женката цветно ливче за да изрази интерес, додека ова однесување отсуствувало во нивните моногамни врски.

Наоди од студијата:

За да се разберат моделите на давање подароци, беше спроведена студија на учесниците каде што беа прашани за нивните модели на трошење во нивните моногамни врски и вонбрачни афери. Тие, исто така, беа замолени да се сетат дека примале подароци од нивните партнери. Исто така, им биле поставувани прашања за да дознаат дали мажите трошат повеќе пари на подароци отколку жените во врска.

Резултатите од студијата покажаа дека, спротивно на популарното верување, луѓето трошат повеќе пари за одржување на долги врски отколку за одржување вонбрачни афери. Во посветено партнерство, давањето подароци може да послужи и за многу цели, како што се градење врски и зајакнување на врската.

Исто така, најчесто се верува дека мажите трошат повеќе за купување подароци во врска отколку жените. Сепак, резултатите од студијата го срушија тој мит, нагласувајќи дека мажите и жените подеднакво трошат на врската за да ја одржат. Се верува дека давањето подароци е практика на промовирање на долготрајна врска. На вонбрачните врски им недостасува елементот на долгорочна посветеност; затоа луѓето не сакаат да ги трошат своите ресурси и многу придонесуваат за тоа.




Foto: Pexels/nicole-michalou