Најдобрите 10 машки парфеми во историјата: Кој ги пробал- знае

Титулата врвен машки парфем, како и титулата женски, може да ја заземат само оние парфеми кои исполнуваат два услови: да заземаат значајно место во историјата и да бидат трендовски истовремено. Тие се безвремени и популарни без оглед на годината во календарот. Овие парфеми се доказ дека низ историјата, одредени миризливи ноти никогаш не биле заборавени, како од благородното општество, кралскиот врв, славните и познатите, сè до претставниците на популарната култура. Има нешто во нив што ги прави класика и се разликуваат од другите парфеми кои биле популарни само неколку сезони.

Yves Saint Laurent Kouros

Парфемот е создаден во 1981 година.

Инспирацијата за овој парфем е прекрасно граден антички човек. Овој парфем е луксузен, привлечен, впечатлив. Ловор, артемизија и жалфија му даваат на композицијата ароматична димензија. Срцето е цимет и коријандер измешано со свеж бергамот, цветно-билен гераниум, елегантен јасмин и зачинет каранфил.

Davidoff Zino

Парфемот беше претставен во 1986 година.

Ова е класичен машки парфем, со изразито машки карактер, наменет за мажи кои сакаат да пленат со својата машкост. Неговото елегантно цветно срце е опкружено со машки компоненти. Зачинет е со врвни ноти на лаванда, розово дрво, морско оревче, жајфија, бергамот.

Christian Dior Fahrenheit

Парфемот го лансираа во 1988 година.

Тој беше многу популарен уште од самиот почеток. Ненаметлив и интензивен мирис што е машки, сензуален и нежен во исто време. Суптилно зачинет со ноти на цвеќиња, ориентално сандалово дрво, пачули и кедар.

Calvin Klein Eternity For Men

Eternity беше воведен во 1989 година.

Уште од самиот почеток, тој беше обожуван. Направена за да се одбележи венчавката на Келвин Клајн, симболизирајќи го враќањето на вистинските вредности како што се љубовта и семејството. За американското општество, овој парфем беше крајно актуелен, во потрага по поддршка, во пресрет на глобалните предизвици на модерната криза. Рекламната кампања е направена во црно и бело за да се потенцира трајната вредност на пораката за вечноста. Парфемот содржи освежувачки зачинети мириси кои се отвораат со ноти на лаванда, зелени ноти на ситно жито и мандарина. Срцето содржи цвет од портокал, коријандер, крин на долината и смрека. Топла трага од дрвени ноти го омекнува остриот тревен впечаток.

Joop Homme

Парфемот е создаден во 1989 година.

Рафиниран машки парфем кој носи сензуален ориентален мирис кој започнува со свежи агруми, цвеќиња од мандарина, бергамот, лимон и портокал. Во срцето на овој атрактивен, егзотичен, софистициран и зрачен парфем се јасмин, хелиотроп, крин на долината, кардамон и цимет, додека основата на парфемот се состои од мешавина на ноти од сандалово дрво, тонка, пачули и ванила.

Issey Miyake L'eau d'Issey Pour Homme

Парфемот е создаден во 1994 година.

Содржи многу ретки и необични компоненти за чувство на безгранична и безвременска слобода. L'eau d'Issey pour homme е дизајниран да биде погоден за сите прилики.

За да ја постигне својата универзалност, тој содржи воден мирис, придружуван од бергамот, лимонот и Тарагон. Две нови изданија се појавуваат во 2009 година во шишиња со  непроменети композиции, L'Eau d'Issey Pour Homme и L'Eau d'Issey Pour Homme Intense.

Jean Paul Geaultier Le Male

Направен е во 1995 година.

Екстремно привлечен и заводлив машки парфем што ги привлекува жените како магнет. Овој парфем заведува, токму заради неговата уникатност. Врз основа има контрасти на традиционални и смели, свежи и благи, силни и сензуални ноти. Тој е во шише што ги следи контурите на машката фигура и го потенцира непобитниот сексапил. Лавандата е традиција, а топлината и нежноста е оставена на ванилата, додадени се ноти од нане, цимет, бергамот, ким и портокал.

Givenchy Pi

Парфемот е направен во 1998 година.

Наменет е за вечни истражувачи, љубители на сензуални експерименти. Мирисот содржи дрвен, сензуален мирис. Рузмарин, тарагон и нероли носат свежина на композицијата која е генерално топла ориентална со изразена дрвена нота на дрво Гуајак.

Chanel Allure Homme Sport

Парфемот беше претставен во 2004 година.

Свеж и поостар во однос на Allure Homme. Со почеток кој е кристално чист, со алдехиди и ноти на вода. Се издвојува со дрвениот зачинет карактер, кој не е тежок благодарение на ветиверот, тој е придружуван од сензуален мошус, тонка и килибар.

Gucci by Gucci For Men

Воведен е во септември 2008 година.

Машки, луксузен, современ и елегантен мирис на марката Gucci. Мирисот се отвора со ноти од бергамот, кипарис и виолетова боја. Срцето се состои од тутун и јасмин, додека основата на парфемот е мешавина од пачули, олибан, елмија, килибар и кожа.