Овој џин е Berliet T100, едно од најголемите и најимпресивните комерцијални возила некогаш произведени
Berliet T100 беше камион со специјална должност, произведен од Berliet во 1950-тите. Во тоа време, тоа беше најголемиот камион во светот.
Беа создадени три камиони со нормална контрола (со кабината зад предната оска); четвртиот беше изграден со контрола нанапред (дизајн на кабина над моторот (и сместување за спиење)). Тие имаа 29,6-литарски Cummins V12 мотори, обезбедувајќи 600 КС (441 kW), а подоцна и 700 КС (515 kW). Камионите биле наменети за употреба надвор од патиштата, во нафтената и рударската индустрија, особено за истражување на нафта во Сахара. Управувањето беше придвижувано од посебен мал мотор Panhard.
Првите два камиони беа 6x6 рамни лежишта со бруто тежина од 103 тони; третиот беше изграден како камион 6x4, за рудникот за ураниум во Бесинес-сур-Гартем; четвртиот беше уште еден камион со рамно лежиште со 102 тони бруто тежина, или 190 тони како трактор. Експериментално беше опремен со гасна турбина Turbomeca во 1962 година, но потрошувачката на гориво беше прекумерна, па конвенционалниот дизел мотор повторно беше поставен.
Камионите беа дизајнирани и изградени во тајност и со тесен рок; првиот беше завршен по девет месеци, во фабриката во Курбевоа. Тој беше откриен, на изненадување, на саемот за автомобили во Париз во 1957 година. Сепак, беше преголем за да се смести во главниот изложбен салон, па Берлиет изгради посебен надворешен павилјон за да го изложи огромниот нов камион. Потоа беше прикажан на разни други саеми за автомобили - Лион, Авињон, Хелсинки, Казабланка, Франкфурт и Женева. Отиде да работи во полињата за нафта и гас во Сахара; по независноста на Алжир стана сопственост на алжирската влада и на крајот беше зачуван во Хаси-Месауд.
Вториот Т100 беше создаден во 1958 година и уште два во 1959 година.
Вториот T100, работејќи во Алжир, подоцна беше вратен во музејот на фондацијата Берлиет во 1981 година.
Камионите беа стабилни колеги на Berliet GBO15, камион од 60 тони 6x6 кој беше пуштен во продажба во 1956 година. Беа создадени 45, повеќето извезени во Алжир.