Празник за сетилата: надградба за Audi RS 3
·Спортски, динамичен дизајн: експресивен преден и впечатлив дифузер, детали од карбон, RS седишта и RS седишта со корпа
· Подобрена динамика на возилото: нови стандардни гуми и попрецизно подесување на системите за контрола на шасијата за оптимизирано возење во кривина
· Најбрз во својата класа: рекорд на кругот на Нирбургринг-Нордшлајф за 7:33,123 минути
Audi Sport ги зголеми сетилата на RS 31, 2. Со надградбата, компактниот врвен модел, кој претставува максимални перформанси, ќе стане уште поспортски. Ова е видливо на прв поглед: силните линии напред, тркалата во дизајнот на моторспортот и RS седиштата визуелно ја подобруваат динамиката, акустично нагласена со длабокиот татнеж на петцилиндричниот мотор со неговата препознатлива секвенца на палење. 2.5 TFSI, во комбинација со оптимизираното поставување на шасијата и новите гуми, уште повеќе го придвижува RS 3 околу свиоците. Новиот рекорд во кругот на Нирбургринг-Нордшлајф го потврдува тоа. Возачите можат да ја почувствуваат зголемената динамика на возењето и висококвалитетните материјали, кои издишуваат највисок квалитет и го прават Audi RS 3 искуство за сетилата.
ИЗГЛЕД: Спортскиот, впечатлив дизајн визуелно ги поттикнува перформансите
По надградбата, Audi RS 3 има значително поспортски изглед. Доминантна карактеристика на наметливиот преден дизајн е хексагоналната Singleframe со впечатлива граница. Порамна и значително поширока од порано, ја нагласува динамиката на компактниот спортски автомобил со неговата волуменозна ромбоидна решетка. Истото важи и за двата функционални странични доводи за воздух – нагласени со вертикални црни сечила – и трите отвори над предниот сплитер, кој сега ја опфаќа целата ширина на возилото и дозволува RS 3 да биде уште понизок – потсетувајќи на Audi Sport quattro S1 Pikes Peak од 1987 година. Со редизајнирани дневни светла, предните светла исто така ги истакнуваат перформансите на автомобилот. Дигиталниот потпис, кој прикажува карирано знаме во RS 3 се состои од 24 елементи. Понатаму, во комбинација со матричните LED светла, возачите за прв пат можат да изберат помеѓу три дополнителни дизајни на дневни светла во екранот на допир MMI.
Задниот дел на RS 3 исто така, има референци за мотоспорт. Вертикалните странични рефлектори ја продолжуваат дизајнерската тема на доводите за воздух напред. Големиот функционален дифузер специфичен за RS содржи црвен рефлектор во неговиот центар и, од неговите страни, двете овални облоги на издувните цевки на RS издувниот систем, кои изгледаат уште поголеми во нивните црни рамки.
Како и предните светла, и задните светла имаат нова графика: стрелките кои динамично светат од внатре кон надвор со функцијата „доаѓање/напуштање дома“ го отелотворуваат прогресивниот дизајн на задните светла.
Експресивната надворешност е нагласена со надворешните бои специфични за RS, Kyalami Green и Kemora Grey, новите металик бои Ascari Blue и Progressive Red, и, за прв пат, Daytona Grey во мат финиш. Единечната рамка и дифузорот имаат црн финиш, со избор на висок сјај или мат. Продолжувајќи со оваа тема, RS 3 доаѓа со мат-црни 19-инчни алуминиумски лиени тркала во дизајн со 5-Y-краци стандардно. Опционално, фелните се достапни во дизајнот на моторспорт познат од изведбата RS 3, со десет впечатливи вкрстени краци, или во мат темно сива или во сјајна металик црна боја во двобоен дизајн. Уште поголема индивидуалност нудат карбонските и високо-сјајните црни пакети, кои ги красат предните доводи за воздух, страничните рабови и сечилото над дифузерот. Тие се надополнети со навлаки на ретровизорите во боја на каросеријата, црна или карбон.
Богата, темна внатрешност со рамен волан во горниот и долниот дел и RS седишта
И во внатрешноста, во која доминираат темните тонови на бои, сè е насочено кон перформансите, со новиот волан, RS спортски седишта, карбонски карактеристики и спортски дисплеи. Рамен од горе и долу, воланот има значително поспортски изглед. Без разлика дали е обработен со перфорирана кожа како стандардна или опционална Dinamica боја, соодветно се вклопува на раката при свртување на RS 3 во остри свиоци. Во меѓувреме, опционалните RSседишта со корпа даваат уште подобра поддршка. Централната плоча на седиштата шиени во вид на саќе е изработена од микрофибер ткаенина Dinamica, која е комбинирана со Pearl Nappa кожа на страничните потпори. Под потпирачот за глава, црната заострена влошка се одликува со голема значка RS и со мат карбонскиот заден дел на потпирачот за грб на седиштето, се нагласува спортскиот изглед на RS 3.
Нови светлосни карактеристики, ефектна боја и карбон
Стандардното контурно и амбиентално осветлување ги осветлува новите дизајнерски карактеристики: кутијата за складирање пред порамно дизајнираниот менувач, централната конзола со држачи за чаши и вратите. Прекрасна карактеристика за ноќно време е таканареченото рамно осветлување, при што изворот на светлина во панелот на вратата осветлува стотици ласерски форми на ромбови со различни големини, кои динамично светат при заклучување и отклучување на RS 3. Ова го нагласува спортско-евокативниот дизајн. Рачките на вратите, отворите за воздух, како и капакот на воланот и лопатките на менувачот се обработени во боја со ефект на антрацит, која трепери според условите на светлина. Покрај стандардната дводелна верзија во паладиум сива боја со карбонска влошка, има и едноделна специфична RS лента за украсување во мат карбон и нова варијанта во црна Dinamica како украсни влошки. Понатаму, микрофибер материјалот е достапен за нарачка за вратата и централните потпирачи за раце.
Дизајнерските пакети во црвена и зелена боја додаваат допири на боја на безбедносните појаси, рамената на седиштата и отворите за воздух. Дополнително, контрастното шиење на седиштата, централниот потпирач за раце, потпирачите за раце на вратите и воланот се во соодветната боја. Истото важи и за патосниците во црн велур, кои исто така се украсени со буквите RS.
ЗВУК: Мотор со пет цилиндри со попрепознатлив звук
Audi RS 3е придвижуван од легендарниот 2.5 TFSI мотор од Audi Sport со 294 kW (400 КС) и максимален вртежен момент од 500 њутн метри. Ова значи RS 3 (Комбинирана потрошувачка на гориво во l/100 km: 9,5–9,1 (24,8– 25,8 US mpg); комбинирани емисии на CO2 во g/km: 217–207 (349,2–333,1 g/mi); CO2-класа: G) забрзува од 0 до 100 km/h за 3,8 секунди и може да достигне максимална брзина од 290 km/h. Бројните успеси во мотоспортот го прават наградуваниот мотор со пет цилиндри еден од најактивните кај Audi и го прават возењето на RS 3 неспоредливо искуство. Особено ова се должи на неговиот уникатен звук, кој се заснова на потписната секвенца на пукање 1-2-4-5-3. Соседните и несоседните цилиндри палат наизменично обезбедувајќи силен ритам и карактер, соодветно оркестрирани од двојниот издувен систем RS со променлива контрола на вратичката. Притиснете го копчето за стартување/стоп на моторот со црвени прстени и ќе се огласи звукот на петцилиндричниот мотор - пообемно и уште попрепознатлив во динамичните режими на избор на погон на Audi, RS Performance и RS Torque Rear. Покрај тоа, контролата на вратичката на издувните гасови беше оптимизирана во опсегот на вртежи во минута помеѓу 2.200 и 3.500 вртежи. На овој начин, петцилиндарецот генерира постојан и пополн звук без разлика кој режим е избран. Audi Sport на тој начин го подобрува емотивното искуство во возењето во врвниот модел на семејството A3 – особено во комбинација со опционалниот издувен систем RS Sport.
ЧУВСТВО: Подобрена динамика на возилото преку оптимизирано возење во кривина
За доказ дека RS 3 е брз на прави патеки, треба само да ја погледнеме неговата статистика за забрзување, која продолжува да ги надминува оние на неговите основни конкуренти. Спротивно на тоа, кривината е тешко да се изрази со бројки. Чувството на возење е многу поважно овде. Толку, всушност, што Френк Стиплер постави нов рекорд во круг на патеката Нирбургринг-Нордшлајф.
Возачот за трки и развој на Audi Sport постави време од 7:33.123 минути, соборувајќи го претходниот рекорд во оваа класа за повеќе од пет секунди. Неговиот успех значи дека RS 3 повторно е најбрзиот компактен автомобил на тркачката патека долга 20.832 километри во Ајфел.
Основата за импресивно високата динамика на возење е интеракцијата на разделувачот на вртежниот момент со неговата целосно променлива распределба на вртежниот момент помеѓу задните тркала, електронската контрола на стабилноста, контролата на вртежниот момент селективен на тркалата (векторирање на вртежниот момент на сопирачките) и адаптивните амортизери на спортската суспензија RS. Овие компоненти се релевантни за страничната динамика и се вмрежени во модуларниот контролер за динамика на возење, каде што се случува синхронизација на податоците. Благодарение на дополнително развиениот алгоритам, тие реагираат уште поостро на соодветните ситуации на возење. Во зависност од избраниот режим на Audi Drive Select, возачот може да го направи RS 3 поагилен порано и на поконтролиран начин. Кога коефициентот на триење е низок, интеракцијата на овие системи исто така обезбедува зголемена стабилност.
Поголеми брзини на свиоците
RS 3 сега има уште подобри перформанси во свиоците, избегнува подуправување на влезот во свиокот и се врти поволно благодарение на дотерувањето - вклучително и векторирањето на вртежниот момент на сопирачките. Благодарение на фино дозираните интервенции на сопирачките на внатрешните тркала, компактниот спортски автомобил го следи радиусот на свиокот попрецизно од претходно, и при делумно оптоварување и при пречекорување, и може да се постави порано и подобро за излез од кривината од врвот. Со други зборови, возачот може побрзо да го забрза RS 3 и да го управува низ свиокот со поголеми брзини. Зголемената странична динамика е особено импресивна на тркачката патека - во полн интензитет со деактивирање на ESC.
пр објава