Се дрогираше, правеше скандали: Контроверзниот живот на наследникот на Фиат е достоен за холивудски филм

Животната приказна на Лапо Елкан е достојна за сценарио за вистински холивудски блокбастер.

Познатото италијанско семејство Ањели и нивната животна приказна би биле идеално сценарио за холивудски филм, бидејќи нивната судбина ги има сите елементи на измама, смртна одмазда и трагедија.

Италија честопати го осудуваше нивниот луксузен начин на живот, но тие потајно им се восхитуваа, и нема сомнение дека Џани Ањели беше херој на италијанската економија. Овој магнат го направи Фиат најпрепознатлив италијански извозен производ и вработи над 60.000 луѓе.

Семејството сè уште поседува национална гордост - фудбалскиот клуб Јувентус, кој понатаму ги позиционираше како неофицијално кралско семејство вредно 3,1 милијарди американски долари.

Иако тој беше оженет со благородничката Марела Анели, медиумите беа позаинтересирани да го следат љубовниот живот на Џани зад сцената и неговиот бурен однос со актерката Анита Екберг и американскиот дизајнер Џеки Роџерс.

По неговата смрт во 2003 година, јавноста се сврте кон семејството Ањели, прашувајќи се кој ќе ја преземе деловната империја.

По бројните превирања во семејството, состаноците и расправии, беше одлучено компанијата да ја води Џон Елкан, внук на Џани Ањели. Неговиот помлад брат Лапо беше назначен за директор на маркетингот. Иако Џон зазеде поодговорна позиција во компанијата, брзо стана јасно дека Лапо е вистинската sвезда на семејството.

Секогаш облечен во светло обоени одела и облечен до совршенство, Лапо беше вистинско олицетворение на богат наследник кој патува со куфер носејќи 100 пара рачно изработени чевли. Лапо се однесувал како рок sвезда, привлекувајќи ги засекогаш папараците кои го следеле низ ноќните клубови.

Кога бил повикан да се врати во Торино по смртта на Џани, тој не се двоумел. Семејниот бизнис е нешто во кое отсекогаш сакал да учествува и повторно да го направи Фиат водечка компанија.

За разлика од другите газди во компанијата, тој размислуваше прогресивно и со својот тим нудеше свежи идеи кои ним не им одговараа. Во соработка со училишен пријател, тој дизајнираше линија џемпери на кои го стави логото на Fiat од 1920 година. Беше само 26 години тогаш, го избра престижниот Корсо Комо за лансирање, па во 2003 година организираше настан каде што промовираше џемпер на Фиат, се разбира, во комбинација со костумот на неговиот дедо Џани.


Фиат во тие години доживуваше голема финансиска криза и презентирањето производи поврзани со брендот не беше доволно.

Беше потребно да се освежат некои хитови на автомобили и да се создаде доволно привлечна кампања што ќе ги издвои од презаситениот пазар.

Лапо реши повторно да ги врати класиците - Fiat Punto и Fiat 500. Јавноста повторно почна да обрнува внимание на сопнатиот италијански гигант, медиумите го пофалија новиот пристап и иновативноста, а помладата популација започна да се прашува од кога Fiat стана кул бренд ?

Во тоа време, Лапо беше во врска со млада надеж на италијанската кинематографија, Марина Стела. Иако неговата мајка не ја одобруваше врската, ниту неговиот јавен начин на живот, љубовта траеше две години. Иако на сите им беше јасно дека Лапо го живееше животот максимално и се однесуваше според системот „работи напорно, играј напорно“, никој не можеше да претпостави колку западнал. 

Во октомври 2005 година, група фотографи застана пред една болница во Торино. Брзата помош го донесе Лапо, кој беше на работ на смртта од предозирање со мешавина од кокаин и хероин.

Брзата помош ја повикал 52-годишниот транссексуалец Патриша, каде што бил пронајден Лапо во станот. Според приказната на сексуалниот работник, Лапо пристигнал во нејзиниот стан околу полноќ и до утрото се забавувал со неа и двајцата колеги. Во еден момент сфатиле дека не можат да го разбудат и повикале брза помош.

Скандалот што избувна, семејството на Ањели тешко можеше да го поправи или спречи. Сите италијански и меѓународни медиуми ја исцедија последната капка крв од оваа приказна, поврзувајќи ги посетите на Лапо во нејасните населби во Торино со трансексуални проститутки. Беше фрлена дамка врз совршената семејна слика и се чинеше дека целото добро што го направи за Фиат веќе не беше толку важно како срамот што му го нанесе на семејството.

Лапо мораше да ја напушти земјата и да замине на клиника за зависности во Америка. Денес тој вели дека тоа бил најтешкиот период во неговиот живот и дека е среќен што преживеал.Тој ја основал компанијата Italia Independent и започнал бизнис со очила. Овој вид на деловна активност, особено во Италија, се сметаше како изгубена битка однапред.

Колекцијата се распродаде со неверојатна брзина, а како најдобар амбасадор на брендот, покрај Лапо, се истакна Карл Лагерфилд, кој прво купи пар очила, а потоа отиде чекор подалеку и дизајнираше една колекција за брендот.

Пред две години, тој претстави нов проект, Italia Garage Customs, компанија која се занимава со рачно изработени услуги за автомобили, авиони, јахти и мотоцикли. Создаде и мала колекција костуми во соработка со тогашната дизајнерка на куќата Гучи, Фрида Џанини.

Минатата година компанијата Индепендент Италија оствари промет од 39 милиони евра со тенденција на раст.

Во 2020 година, Лапо конечно се ожени со 47-годишната Јоана Лемос, жена со португалско потекло, поранешна рели тркачка.

Тој сè уште живее со полни бели дробови, неуморно го планира следниот потег и тврди: "Имам постојана потреба да одам напред затоа што сум многу страствена личност. Но, во исто време сум професионален, фокусиран и посветен. Имам јасна идеја каде сакам да одам, што сакам да постигнам и како да го направам тоа “.

извор: wanted.mondo.rs
фотографии:/ PROFIMEDIA