Часовникот на „ајкулите“: Магнет за погледи

„Кога пристигнав во Соединетите Држави да работам со Улиса Нардин, сакав да ја раскажам историјата на овој бренд и да направам нешто со ветерани и специјални сили“, рече претседателот на брендот Франсоа-Ксавиер Хоти.

„Третата цел што ја имав беше поврзана со зачувувањето и одржливоста, особено во врска со ајкулите“. Слободно можеме да кажеме дека се постигнати сите три цели на овој неверојатен човек. 

Швајцарската компанија го објави своето партнерство со Океарх, научна истражувачка организација посветена на подобро разбирање на движењата и навиките на најстрашното морско суштество.

Марката Улисе Нарда има долга историја со ајкули - овие животни беа на некој начин нивната маскота за време на производството на хронографи за светските морнарици од над педесет држави во периодот од 19 век до 1950-тите. Денес, нивните модели за нуркање претставуваат комерцијален производ за секојдневно носење, како што се најновите часовници вклучувајќи го и Diver Chronograph 44mm Hammerhead Shark Limited Edition (ограничен на 300 парчиња, со цена од 11.900 американски долари) и Lady Diver 39mm Great White Limited Edition (ограничен на 300 парчиња) од 7.900 долари.

Како што вели основачот на брендот за соработката со Окерх: „Ги најдов на Инстаграм кога барав партнери, но пред тоа ја прочитав книгата на Вилијам Макивер„ Владетели на длабокото “, која се фокусира на ајкулите, каде на првата страница се фокусира мисијата и целите на Окерхарк. Кога повторно наидов на нив, мислев дека не може да биде случајност и се јавив кај нивниот основач “.

Партнерството со Улиса Нардин ќе и помогне на организацијата да ги финансира своите експедиции, каде тимови, заедно со студенти и научници, да ги истражуваат екосистемите на ајкули и нивните навики за миграција.