Дали светот конечно го добива првиот автономен автомобил?

Во последниве години, работата на електрични возила мора да биде многу напорна со цел таа да се истакне во растечката група модели на батерии на пазарот ...

Претставена минатиот викенд, првата електрична лимузина на кинеската компанија Nio ET7, доаѓа како директен конкурент на линијата Model S и ветува неверојатни 965 километри опсег на транзиција, заедно со систем за автономно возење.

Четвртиот сериски автомобил на Nio не изгледа премногу различен од другите електрични модели што се обидува да ги надмине. Како и моделот S, тој има мазни, флуидни линии и генеричка форма, но сигурно не е идентична копија на конкурентскиот модел на Tesla со четири врати.

Кинескиот има многу тенки, двојни LED фарови, предни и задни, додека отворите за ладење на предната сопирачка се далеку поголеми во споредба со оној на неговиот ривал. Шик, минималистички дизајн се пренесува и во внатрешноста на автомобилот.

Пространата кабина за патници е создадена од самоодржливи материјали и е многу повоздржана од оние на моделите Model S или Porsche Taycan. Контролната табла има дискретни дигитални мерачи лоцирани зад воланот и 12,8-инчен голем екран на допир на системот за инфо-забава, монтиран на централната конзола.

 Батеријата е главната sвезда на овој автомобил и може да се нарача во три различни верзии, од кои едната има 70 kWh, другата 100 kWh, а третата всушност е солидна состојба.

Стандардната батерија од 70 kWh ќе понуди многу завиден опсег на транзиција од 500 километри, додека моделот од среден опсег од 100 kWh ќе може да им обезбеди на корисниците големи 700 преодни километри, што е за 53 километри повеќе од Model S Long Range Plus серија која во моментот е лидер во индустријата со 647 километри.

Понудата за солидна состојба е уште поимпресивна и им носи на сите клиенти преоден опсег од повеќе од 997 километри, со едно полнење, според кинеската компанија. Доколку оваа информација е точна, тогаш новиот модел на марката Nio ќе ги надмине ветените 832 километри од преодниот опсег на електричниот автомобил Lucid Air.

Другите детали за перформансите се прилично тенки, но познато е дека новиот модел Nio ET7 доаѓа со подесување на двојни мотори, по еден на секоја оска, задолжен за заедничко создавање 664 КС и вртежен момент од 859 Nm. Дополнително, автомобилот ќе понуди многу варијации, а како што тврдат од компанијата, за забрзување до сто од место потребни се 3,9 секунди.

Како и неговите ривали, брендот Nio вклучува автономен режим во својот модел ЕВ, но ова се сите информации што компанијата ги понуди на оваа тема. За да може добро да функционира, автономниот режим ќе го содржи системот Aquila Super Sensing, кој вклучува скенер со ултра долг дострел и висока резолуција на Lidar, 11 камери со висока резолуција, 12 ултразвучни сензори и пет радари...

До денес, ниту еден производител не бил во можност да испорача вистински автономни можности на петто ниво на пазарот, вклучително и брендот Тесла...