Еспресо мартини, Аперол шприц, Лемон дроп: Како Милица ги претвори коктелите во свеќи
Со кликнување на Инстаграм профилот MIBELLÉ, ќе бидете преплавени со фотографии од шарени коктели. Само кога ќе погледнете малку поблиску, ќе го видите фитилот за свеќата. Она што на прв поглед е коктел во светот на MIBELLÉ станува рачно излеана свеќа со соин восок и домашни материјали. Зад брендот стои едно лице кое прави и дизајнира свеќи, управува со социјалните мрежи, пакува...
Идејата за брендот на Милица и дошла во декември 2024 година
„Пред оваа работа, бев вклучена во управувањето со продажба четири години, па имам многу искуство во работата со луѓе и како размислува потрошувачот. Сакав да биде производ кој не се карактеризира само за еден период од годината - како што свеќите се поврзани со есента и зимата. Потоа ми дојде идејата дека ќе бидат коктели и дека тоа ќе биде мојата прва почетна колекција додека брендот не го добие своето име. Немав поим дека за четири месеци работа ќе добијам таква публика и дека тие коктели всушност ќе станат мојот целосен идентитет на брендот.
Иако работата е напорна, таа забележува дека чувствува како да не ја работи сама.
„Имам огромна поддршка од пријателите и семејството, па иако тие официјално не се дел од мојот тим, дефинитивно имаат голема улога во бизнисот. Сите набавки, дизајн, избор на добавувачи, правни процеси беа многу тешки за мене на почетокот, се консултирав со нив за сè“, изјави Милица за BIZLife.
Таа се сеќава на поддршката што ја добила од роднините пред првиот независен базар ова лето: „Еден пријател дојде претходната вечер да ми помогне, тој си замина кога го поставивме штандот, а еден пријател дојде да ми прави друштво во смената. Мојот брат е главен курир и тој е таму да вози кога ќе се преполни и во последен момент забележувам дека ми недостасува дел од материјалот. Многу сум им благодарна.“
Коктели за сите сезони
Во мај оваа година беше лансирана првата колекција свеќи инспирирана од ладни кафиња, но наскоро беше објавена и колекција коктели. „Победник беше Еспресо Мартини“, објаснува Милица, „бидејќи според мене тоа е најпопуларниот коктел што успеав да го „копирам“. Останатите дизајни се мои, што ме прави многу горда бидејќи гледам дека и девојките ги сакаат. Колекцијата ја започнав со пет свеќи, а подоцна ја проширив во зависност од побарувачката. Мислев дека во одреден момент ќе прекинам со некој дизајн и дека нема да им се допадне на сите, но напротив, речиси сите ја пронајдоа својата публика. Се погрижив да бидат вистинските летни бои, жолта, црвена, портокалова, и оттаму потоа го создадов концептот за секој коктел.“
Еспресо Мартини, Аперол Шприц, лимон: Како Милица ги претвори коктелите во свеќи
Процесот на правење свеќи е долг и трае неколку часа. Милица ги надминува овие моменти слушајќи музика или подкасти. Таа спомена дека правењето свеќи не е лесно, особено кога се прават во стакло и слоеви. Првиот слој треба добро да се стегне за да се истури нов, што бара добра техника и многу време.
Фото: ИнстаграмИзвор: Bizlife.rs