ФАНТОМОТ: Ролс Ројс ненадминлив

Новиот Фантом, по шест години развој,  веќе може да се забележи на улиците во Калиформија.Ова  е втора генерација на овој модел што се појави под „диригентската палка“ на BMW Групацијата. Во исто време, првиот модел Ролс-Ројс беше создаден на новата платформа за алуминиумски простор.

Благодарение на споменатата алуминиумска платформа на новата технологија, цврстината е зголемена за 30 проценти, но, интересно, вкупната тежина на возилото се зголеми од 2550 килограми на 2625 кг. Но, ова зголемување се должи на имплементацијата на уште побогата опрема и нови технологии, додека самата платформа е полесна од претходникот.

Зборувајќи за големината, треба да се каже дека новиот Фантом, некако неочекувано гледајќи го сегашниот тренд во автомобилската индустрија, се „намали“ од својот претходник. Висината е малку зголемена (за 8 мм), како што беше и ширината (за 29 мм), додека изгуби дури 77 милиметри (вкупно 5762 мм), а дури ја намали и меѓуоскиното растојание за 19 мм на 3552 милиметри.

Под хаубата е традиционален 6,75-литарски V12 мотор, кој благодарение на употребата на два турбополначи, ослободува 570 коњски сили, и што е уште поважно, дури 900 Nm максимален вртежен момент, до 1800 вртежи во минута.

Енергијата се испорачува преку осумстепен автоматски менувач на задните тркала, а колку потенцијал го надградува ажурираниот мотор „крие“ најдобро покажува фактот дека од застој, овој автомобил, тежок скоро 2,7 тони, достигнува 100 км на час за само 5,3 секунди! Највисоката брзина е 250 км на час, а вие веројатно веќе погодувате, само затоа што е електронски ограничена.

Кога станува збор за суспензија, треба да се напомене дека осмата генерација „Фантом“ располага со сосема нова шасија, со двојни попречни раменици нанапред и систем за повеќекратно поврзување на задниот дел, како и нов систем за суспензија на воздухот за зголемена удобност и оптимизиран возачки перформанси при малку поостра возење.

Внатрешноста, како и со секој модел Ролс-Ројс, е сама по себе приказна која е тешко да се опише и коментира, но е најдобриот целосен впечаток што може да го направите врз основа на фотографии или лично искуство. Она што традиционално останува со овој фантом се т.н. самоубиствени врати, односно задни врати што отвораат „контра“ (потпорите се во Ц-столбови), додека карактеристичната РР-кабина е полна со високо квалитетни материјали.

За 500 илјади евра може да биде ваш.