Интензивно машки: Парфемот BLEU DE CHANEL
Од појавувањето на сцената во 2010 година, Bleu de Chanel стана еден од најпопуларните машки мириси што сè уште се широко користени. Потоа излезе во верзијата Eau de Toilette и беше создаден како композиција на славниот парфимер на Шанел, Jacques Polge, кој четири години подоцна, во 2014 година, реши да воведе уште една варијанта на Bleu de Chanel - Eau de Parfum. Еволуцијата на овој ароматичен, дрвен мирис не застана тука.
Идејата за создавање на новиот парфем Bleu de Chanel беше мислата за тоа како женските парфеми секогаш се толкуваат во широк спектар на интензитети, додека машките парфеми ретко се среќаваат во различни, па дури и поинтензивни, концентрации ноти.
Парфемот е дизајниран за оние кои одбиваат да се прилагодат на стереотипите, за оние кои веруваат во својата моќ и за оние кои не сакаат да бидат некој друг. Разликата помеѓу парфемот Bleu de Chanel и претходните верзии на парфемот е во прилагодениот дел на дрвенестите и агрусните елементи. Веднаш препознатливото, миризливо јадро на оригиналната верзија Bleu de Chanel Eau de Toilette е оформено со истите врвни ноти што предизвикуваат пецкање; освежувачка кора од лимон, лаванда и здравец. со Има сандалово дрво од Нова Каледонија - редок вид што е делумно заштитен од самата куќа Шанел. Тоа е оној вид сандалово дрво што обединува сила и нежност и создава погуст, поинтензивен мирис, кој во исто време е многу деликатен.
Францускиот актер и модел Gaspard Ulliel е заштитно лице на парфемот.