Кинескиот Ролс Ројс: Не е како оригиналот, ама многу е моќен

Шансите се дека никогаш не сте чуле за Hongqi H9, луксузен седан од Кина, кој е директен ривал на моделите на Rolls Royce Ghost и Mercedes-Benz S-Class.

Воведен на почетокот на минатата година, автомобилот H9 помина целосно незабележано во меѓународните медиуми, делумно благодарение на пандемијата на коронавирусот. Луксузниот седан од оваа марка, L5 сепак привлече големо внимание кога првично беше лансиран, пред се поради модерниот ретро изгледот и фактот што  Кларксон го претстави во една епизода од шоуто Гранд Тур.

И покрај сето ова, сега конечно имаме шанса да го разгледаме подетално Hongqi H9 благодарение на YouTube каналот Wheelsboy. Сепак, пред да започнеме со подетално проучување на овој модел, важно е да кажеме нешто за самата марка. Името Хонгки преведено од кинески значи Црвено знаме, кое е комунистички културен симбол на оваа земја.

Компанијата е основана во 1958 година, што ја прави најстариот кинески производител на патнички автомобили. Првично произведуваше модели за високи владини претставници, така што тие имаат одличен број на луксузни автомобили во нивната флота, вклучително и модели на џипови. Покрај тоа, пред три години, тие го ангажираа поранешниот шеф за дизајн на брендот Ролс Ројс,Тејлор, за да го сподели со нив своето богато искуство во дизајнирање ексклузивни автомобили.

Hongqi H9 изгледа подобро од сите други модели во нивната колекција, што ни кажува повеќе од доволно за впечатливиот процес на подобрување што го помина брендот во последните десет години. Сепак, H9 покажува и чудна комбинација на елементи за дизајн, „позајмени“ од други скапи автомобили, што ќе ги слушнете на самиот почеток на видеото - дури можеме да кажеме дека овој модел им одзема малку на Rolls Royce Ghost, Mercedes- Серија автомобили Benz S-Class, Cadillac и BMW 7 A, комбинирајќи ги сите тие детали со вашиот стил.

Но H9 не е воопшто лош, иако на моменти се чини дека е целосно непропорционален. Истата приказна се однесува на внатрешноста на патничката кабина, што е добро направена, но сепак недостигаат некои финеси што станаа стандардни кога станува збор за ултра луксузни варијанти на седани.

Има две опции за мотор - дволитарски четирицилиндричен мотор добар за 252 коњски сили и трилитарски V6 кој произведува 280 коњски сили. Двете опции ќе спарени се со седумстепен ДЦТ менувач. Она што веднаш ни станува јасно - H9 не е наменет за луѓе кои сакаат брзина и високи перформанси, но цената од 45.000 долари на некој начин веднаш ги оправдува сите негови недостатоци.