Легендарниот автомобил кој го прослави Шон Конери има своја нова верзија, идентична со онаа од пред 55 години
Легендарниот британски и шкотски актер, првиот, а за многумина вистинскиот Џејмс Бонд, господин и светски познатиот Шон Конери, почина на 31 октомври.
И покрај тоа што се појави како таен агент 007 седум пати во филмот, и постигна навистина импресивен број филмски и театарски улоги за време на неговата кариера, Конери го следеше аурата на агент уште од неговиот прв Бонд („Д-р Не“, 1962) во текот на целата своја кариера. „во служба на нејзиното височество“.
И, како што е познато, Бонд беше секогаш придружуван од убави жени и добри автомобили. Имаше многу во последните пет децении од филмската франшиза, но само еден автомобил успеа да остане апсолутен симбол на сè по што стана познат 007.
Секако, станува збор за легендарниот Астон Мартин ДБ5, кога Конери првпат седеше во Бонд во „Голдфингер“ од 1964 година, а потоа во „Операција гром“ (Тандербол) една година подоцна.
Познатото сребрено купе познато по митралезите во предните трепкачи, ротирачки регистарски таблички, „секачи“ на гуми што излегуваат од тркалата, штит од куршуми зад задниот прозорец, завеса за чад ... е едно од најпрепознатливите , најпосакуваните, но и најскапите филмски автомобили досега. Оригиналниот DB5 на Конери од двата филма беше продаден на аукција минатата година за рекордни 6.385.000 американски долари.
Знаејќи колку е важен тој автомобил и за сите љубители и на Бонд и на класичните автомобили, но и за нивната фабрика, Астон Мартин реши да го оживее култниот филмски автомобил, во ограничена серија од 25 примероци.
Инвестирани се повеќе од 4500 часа работа во производството, со цел навистина да се направи верна реплика на автомобилот на Бонд до последните детали.
Иако познатото седиште за катапултирање не е на списокот на „гаџети“, освен за сè што веќе споменавме, клиентот може да добие „подигнувачки“ асиметричен дел од покривот, кој го отстранува отворот идентичен на оној во филмот.
Внатрешноста е потполно верна реплика на оригиналниот, со контроли сместени во потпирачот за раце. На централната конзола има и радарски екран, фиока со оружје под седиштето, копче „оган“ во рачката на менувачот, како и телефон во вратата на автомобилот.
Што се однесува до погонот, новиот - класичен Aston Martin DB5 Goldfinger Continuation, како што гласи целото име на автомобилот, е опремен со редовен шест-цилиндричен мотор со зафатнина од 4 литри, што пренесува 290 коњски сили на задната оска преку петстепен мануелен менувач.
Основната цена на секоја од 25-те единици на Aston Martin DB5 Goldfinger Continuation е 3,65 милиони евра.
Вистинска штета е што оригиналниот Бонд - Шон Конери, нема да има шанса да вози во некој од нив ...