Мистерија: Денот кога НЛО ги исклучија нуклеарните проектили

Во 1967 година се случија серија запрепастувачки настани кои предизвикаа голема загриженост во воените кругови. Во овој период, на различни локации во Монтана, неидентификувани летечки објекти (НЛО) беа забележани во близина на стратешки воени инсталации. Посебно значајни беа инцидентите што се случија во близина на базите „Оскар лет“ и „Ехо лет“, каде што НЛО одеднаш ги исклучија своите нуклеарни проектили.Сведоци на тие настани беа безбедносните, техничките и воените лица кои беа задолжени за следење на овие објекти.

Тие опишаа необични феномени, како што се светлечки објекти кои се движат со неверојатна брзина, ненадејно менување на насоката и изведување маневри, кои не беа карактеристични за познатите авиони или за која било друга позната технологија.

Уште поалармантно, во исто време со забележувањето на НЛО, имаше необјасниво исклучување на нуклеарните ракети на двете локации.

И покрај деталната истрага, не можеше да се најде специфична причина за ова нарушување.

Воздухопловните сили на САД признаа дека сите ракети во Echo Flight престанале да работат за многу краток временски период, а таквата ситуација предизвикала „сериозна загриженост“ кај военото раководство.

Овие настани покренуваат прашања за можната поврзаност помеѓу забележаните НЛО и нарушувањето на стратешките ракетни системи и предизвикуваат дебати за националната безбедност.

И покрај официјалните тврдења дека инцидентите со НЛО никогаш не влијаеле на националната безбедност, овие настани јасно укажуваат на нивната потенцијална поврзаност. Иако оттогаш поминаа многу години, причината за застанувањето на ракетата и потеклото на овие неидентификувани предмети останува мистерија и извор на контроверзии.

Во центарот на Монтана во четвртокот наутро, 16 март 1967 година, капетанот Ерик Карлсон и поручникот Волт Фигел, членови на ракетниот тим Е-лет на армијата, беа под земја во контролниот центар. Тимовите за одржување и безбедност на ракетите беа стационирани на две локации за лансирање.

Во раните утрински часови, пристигнаа повеќе извештаи од безбедносните патроли и тимовите за одржување дека виделе НЛО како лебди над еден од силосите на E-Flight.

Околу 8:30 часот, Фигел, заменик-шефот на екипажот, го информирал Карлсон, шефот на екипажот, за статусот на летот кога се огласила сирената за тревога. Еден од нуклеарните проектили што ги следеа се исклучил или со други зборови стана нефункционален.

Ова многу го налути Фигел, бидејќи мислеше дека членовите на тимот не го известиле за тоа, како што налага процедурата кога станува збор за одржување на проектилот. Веднаш го повикал местото за лансирање. Откако го повикал чуварот, тој го известил дека тоа утро не направиле никакво одложување и дека над тоа место има НЛО.

Фигел мислел дека чуварот сигурно имал нешто за пиење, но наеднаш останатите проектили почнале да се гасат.

За само неколку секунди, целата низа од десет проектили стана нефункционална. Еден по еден, проектилите беа затворени додека на крајот не беа сите затворени.

По проверка, утврдено е дека има дефект во системите за водење и контрола. Немаше прекин на струја и проектилите престанаа да бидат оперативни, бидејќи сите системи за наведување и контрола откажаа од необјасниви причини.

Два тима за безбедносно предупредување беа испратени од Echo Flight до двете локации каде што беа лоцирани тимовите за одржување. Фигел не ги информирал за разговорот со чуварот кој го видел НЛО. По пристигнувањето на местата за лансирање, тимот се врати со извештаи за НЛО кои лебдат над секоја од двете локации.

Екипажот на капетанот Дон Крафорд го замени екипажот на Echo Flight подоцна тоа утро. Крафорд се сеќава дека Карлсон и Фигел сè уште биле многу вознемирени поради тоа што се случило.

Крафорд, исто така, се сеќава дека екипите за одржување работеле на проектилите цел ден и до доцна во ноќта за време на неговата смена за да ги вратат во функција.

Ракетите не само што беа изгубени како дел од нашите сили за одвраќање, туку останаа надвор од употреба цел ден!

Поради овој уникатен инцидент, како што го опишува еден поранешен ракетен оператор, „Сè отиде по ѓаволите!“

Приказна од Роберто Салас: НЛО ги исклучија нуклеарните проектили

Следната приказна ја раскажа Роберт Салас, кој беше втор човек на ракетната екипа на Е-лет тоа утро:

Според моето сеќавање, бев на должност како заменик командант на ракетната екипа под земја во LCC (Центар за контрола на лансирањето) во утринските часови на 16 март 1967 година.

Однадвор над подземната LCC капсула, беше типично ведро и студено под ноќното небо во Монтана. На теренот имаше неколку сантиметри снег.

Немаше градски светла за да се одвлече вниманието од спектакуларната низа ѕвезди и не беше невообичаено да се видат ѕвезди што паѓаат.

Монтана џабе не се нарекува „земја на големото небо“, а војниците на должност над земја веројатно поминале некое време надвор гледајќи ги ѕвездите.

Еден од тие војници беше првиот што забележа дека она што на почетокот изгледаше како ѕвезда почна да цик-цак низ небото.

Потоа виде друга светлина која го направи истото, но овој пат беше поголема и поблиску. Тој побара од својот контролор за безбедност на летот да дојде и да погледне.

И двајцата стоеја таму и гледаа како светлата се тркаат право над нив, запирајќи, брзо менувајќи го правецот и се враќаа повторно.

Подофицерот втрча во зградата и ме повика на моето работно место во подземната мешунка. Тој ми пријави дека виделе светла кои вршат чудни маневри над објектот и дека тоа не се авиони. Јас одговорив: „Одлично. Само продолжете да ги гледате и известете ми ако се приближат“.

Не го сфатив сериозно тој извештај и му наложив да ме извести ако се случи нешто позначајно. Тогаш мислев дека првиот повик е шега.

Сепак, ваквото однесување дефинитивно не беше во склад со карактерот на војниците за безбедност на воздушниот простор, чиишто комуникации со нас обично беа многу професионални.

Неколку минути подоцна повторно се јавил подофицерот за обезбедување. Овој пат тој целосно се исплаши и викна во слушалката:

"Господине, има еден над предната порта!"

"Еден што?"

„НЛО! Само стои таму. Сите го гледаме. Што сакаш да правиме?"

"Што? Како изгледа?"

„Не можам точно да го опишам. Сјае црвено. Што треба да правиме?"

„Обезбедете ја локацијата, ќе се јавам во Командното место“.

„Господине, морам да одам сега, еден од момците штотуку се повреди“.

Пред да прашам за повредата, врската беше прекината. Веднаш отидов кај мојот командант, поручникот Фред Мејвалд, кој беше на планиран период за одмор.

Го разбудив и почнав да го информирам за телефонскиот повик и што се случува надвор.

Во средината на разговорот, ја слушнавме првата сирена за тревога во затворениот простор на капсулата и веднаш погледнавме кон панелот со индикаторски светла на работното место на командирот.

Светлото „No-Go“ и две црвени безбедносни светла беа вклучени, што укажува на проблеми во една од ракетните полиња.

Фред скокна за да го провери системот и да ја утврди причината за проблемот. Пред да го стори тоа, на друго место се вклучи уште еден аларм, а потоа друг и друг истовремено.

Во следните неколку секунди загубивме шест до осум проектили поради состојбата „No-Go“ (неоперативна).

Откако го пријавив инцидентот во Командното место, го повикав моето обезбедување.

Тој рече дека војникот кој се приближил до НЛО не е сериозно повреден, но дека со хеликоптер се евакуира до базата.

Кога излегов од подземјето, зборував директно со обезбедувачот за НЛО. Тој додаде дека НЛО имало црвен сјај и изгледа како чинија. Повтори дека е пред влезната порта, тивко лебди.

Испративме безбедносна патрола да ги провери нашите локации по прекинот, а тие пријавија дека виделе уште едно НЛО за време на патролирањето.

Тие исто така изгубија радио контакт со нашата локација веднаш по пријавувањето на НЛО.

Кога редовните екипи за замена нè заменија подоцна тоа утро, ракетите сè уште не беа вратени во оперативна состојба од екипите за одржување на лице место.

Истрага за инцидентот

По инцидентот со Е-лет, беше спроведена детална истрага. Во фабриката на компанијата Боинг во Сиетл беа извршени комплетни теренски и лабораториски тестови.

Документите на стратешките балистички проектили кои се декласифицирани, како и интервјуата со поранешните инженери на Боинг кои ги спроведоа тестовите по истрагата за инцидентот на E-Flight, потврдуваат дека никогаш не била пронајдена причина за исклучувањето на ракетата. Роберт Камински беше лидер на инженерскиот тим на Боинг за ова истражување.

Камински наведе дека по сите тестови не биле пронајдени значителни дефекти, инженерски податоци или заклучоци кои би објасниле како десетте проектили биле извадени од режим на подготвеност и дека „немало техничко објаснување што би можело да го објасни настанот“.

Најмногу што можеше да се направи беше да се репродуцираат ефектите со примена на пулс од 10 волти на линијата за податоци. Друг инженер на Боинг кој беше во тимот, Роберт Ригерт, го смисли овој пулс што ги повторува ефектите на исклучување на проектилот 80% од времето, но само кога директно се внесува во логичкото коло.

Не можеше да се најде објаснување за изворот на таквиот импулс или „шум“ што се појавува на теренот и влегува во заштитената опрема на проектилот.

Другите членови на инженерскиот тим истражија други можности. Молња и проблеми во комерцијалниот електричен систем се исклучени како извор на проблемот. Вилијам Датон, друг инженер на Боинг, ги проверил прекините и прекините во комерцијалната електрична мрежа и изјавил: „Не се пронајдени неправилности во таа област“.

Други воени активности и инженерски компании учествуваа во истрагата, но никогаш не беше пронајдена позитивна причина за исклучувањето на ракетата, и покрај обемните и детални напори.

Еден од заклучоците беше дека единствениот начин да се испратат импулси или бучава однадвор во заштитениот систем е преку електромагнетен пулс (EMP) од непознат извор.

Технологијата од тоа време бараше голема, тешка и гломазна опрема за да генерира EMP со доволна моќност за да навлезе во заштитен систем. Изворот на вистинскиот импулс што предизвика ракетата да се исклучи останува мистерија до ден-денес.

Појави на НЛО во околината пред и по инцидентот

Според написите во Great Falls Tribune, на 8 февруари 1967 година, Луис ДеЛеон видел два чудни објекти на небото кои не личат на авиони и светеле портокалово и црвено додека се возел источно од Честер, Монтана.

Подоцна, 10 милји источно од Честер, Џејк Вокман бил разбуден од силна светлина во неговата куќа. Од дворот забележал предмет во форма на „летечка чинија“.

Втората ноќ, Џорџ Каваниши, началникот на Големата северна железница, видел светла топка на небото директно над железничката станица Честер. Ова се само дел од набљудуваните објекти кои претходеа на инцидентите со исклучување на ракетата во март.

Исто така, во текот на истиот период, според приказната на поручник Дон Крафорд, двочлен безбедносен тим доделен на Echo Flight вршел рутинска проверка на објектите за лансирање неколку километри северно од Луистаун.

Кога се приближувале до една од постројките за лансирање, возачот одеднаш стиснал на сопирачките. Во шок и чудење, тие гледаа како на неколку стотини метри пред нив голем сјаен објект тивко лебди над објектот за лансирање.

Еден од членовите на екипажот го зел микрофонот VHF и го повикал тогашниот капетан Дон Крафорд кој бил на должност таа вечер.

„Господине, нема да верувате во она што го гледам“, рече тој.

Тој го опиша она што го видоа. Крафорд на почетокот не му поверувал, но младиот војник инсистирал дека ја кажува вистината, а неговиот глас ја открива неговата емотивна состојба.

По некое време, Крафорд го сфатил посериозно и решил да ја повика командата за да ја пријави ситуацијата.

Дежурниот службеник во Главниот штаб одбил да го прифати извештајот и едноставно рекол: „Веќе не снимаме такви извештаи“, што покажува дека не сака да слушне за НЛО.

Крафорд, не знаејќи што да му каже на својот вознемирен чувар, решил да му даде дозвола на чуварот да отвори оган врз објектот доколку изгледа заканувачки.

„Ви благодарам, господине, но навистина мислам дека тоа нема да помогне“, одговори чуварот.

Неколку секунди подоцна, предметот тивко одлетал.

Имаше сведоштва за видувања на објекти во областа пред и по инцидентот со исклучувањето на ракетата, и од воен персонал и од цивили.

Заклучок

И покрај фактот што американското воено воздухопловство со години тврдеше дека ниту еден пријавен инцидент со НЛО никогаш не влијаел на националната безбедност, факт е дека голем број од персоналот на американските воздухопловни сили пријавиле забележани НЛО во исто време кога многу од стратешките проектили биле изречени. нефункционален . Опишаните инциденти несомнено имаа импликации за националната безбедност.

Овие настани покренуваат прашања и ја зголемуваат загриженоста за можната врска помеѓу забележаните НЛО и нарушувањето на стратешките ракетни системи.

И покрај деталните истраги, не е официјално утврдено дефинитивно објаснување или причина за прекинот на ракетата.

Настаните што се случија во Монтана во 1967 година, во врска со гледањето на НЛО и истовремено пресретнување на стратешки ракети, остануваат мистерија на интерес и контроверзии.

Очевидци, вклучително и воен и безбедносен персонал, беа сведоци на неверојатни појави кои не можеа да се објаснат со познати технологии.


Конечно, додека не се најде јасно објаснување за овие настани, гледањето на НЛО и истовременото пресретнување на стратешки ракети ќе остане извор на фасцинација, шпекулации и понатамошни истражувања.

Овие прашања и контроверзи предизвикуваат јавен интерес и покажуваат колку сè уште необјаснетите аспекти на неистражениот свет се надвор од нашето разбирање.