Најмоќниот 718 Roadster досега: Претставен новиот Porsche 718 Spyder RS

Триесет години по претставувањето на концептниот автомобил Boxster, Porsche ја лансира досега најмоќната верзија на популарниот Roadster со мотор во средина: новиот Porsche 718 Spyder RS. За прв пат, атмосферскиот мотор со високи вртежи од 911 GT3 се користи во спортски автомобил со отворен покрив со мотор во средина.

Porsche ја крунисува линијата на модели со мотор во средина 718 со спортски автомобил дизајниран за максимално уживање во возењето: новиот 718 Spyder RS е пандан со отворен покрив на 718 Cayman GT4 RS. За прв пат, атмосферскиот шестцилиндричен боксер од 368 kW (500 КС) од 911 GT3 се одликува со спортски автомобил со мотор во средина со отворен покрив. Истата лесна енергетска единица со дизајн со високи вртежи го напојува и тркачкиот автомобил Porsche 911 GT3 Cup. Исклучително лесниот и пријатен рачен покрив со мек покрив на 718 Spyder RS го прави многу возбудливиот звук на моторот уште попривлечно искуство. Ефектот е дополнително зајакнат со стандардниот лесен спортски издувен систем од не'рѓосувачки челик и препознатливите отвори за воздух на страните зад потпирачите за глава.

Природно аспириран мотор со високи вртежи и решително лесна конструкција

Погонската група на новиот 718 Spyder RS е идентична со онаа на купето 718 Cayman GT4 RS. Шестцилиндричниот боксер мотор, со зафатнина на цилиндрите од 4,0 литри, вртежи до 9.000 вртежи во минута и генерира моќност од 368 kW (500 КС) и максимален вртежен момент од 450 Nm. Во комбинација со седумстепен PDK менувач со краток сооднос, шестцилиндричниот мотор го катапултира родстерот со две седишта од 0-100 km/h за 3,4 секунди. Автомобилот ја достигнува брзината од 200 km/h за само 10,9 секунди. Во споредба со 718 Spyder без ознаката „RS“, новиот врвен опсег не само што има корист од дополнителни 59 kW (80 КС), туку и забрзува до 100 km/h за половина секунда побрзо. Максималната брзина сега е 308 km/h наместо 300 km/h. Како и секој модерен RS модел, новиот 718 Spyder RS е достапен исклучиво со менувачот со двојна спојка (PDK) на Porsche. Овој менувач се префрла преку своите седум брзини со молскавична брзина и гарантира максимални перформанси. Педалите за менување на брзини им овозможуваат на возачите да ги држат рацете на воланот дури и кога рачно менуваат брзини. Алтернативно, возачот може да ја користи ергономски дизајнираната рачка на менувачот на централната конзола. Покрај помоќниот мотор, помалата тежина на новиот модел исто така придонесува за подобри перформанси: со 1.410 килограми, Spyder RS тежи 40 kg помалку од 718 Spyder со PDK и всушност е пет килограми полесен од затворениот 718 Cayman GT4. RS. Spyder RS ја претставува најновата ознака за врвот на моделската линија која е започната во 2016 година.

Балансирана аеродинамика

Предниот дел на новиот Porsche 718 Spyder RS е речиси идентичен со предниот дел на 718 Cayman GT4 RS. Стандардната предна хауба е изработена од CFRP и има широк отвор за воздух над браникот. Двата канали NACA го подобруваат ладењето на сопирачките без негативно да влијаат на вредноста на воздушен отпор. Страничните сечила на надворешните краеви на браникот ја зголемуваат потисната сила. Предниот спојлер е малку пократок отколку кај 718 Cayman GT4 RS, кој заедно со големото задно крило произведува поголема вкупна потисна сила на Cayman и затоа бара поголем спојлер за да се постигне аеродинамичка рамнотежа. Наместо крило, 718 Spyder RS се одликува со впечатлив раб кој се откинува во облик на патка. Сите аеродинамички компоненти се сложено координирани. Тие ја одржуваат аеродинамичната рамнотежа на автомобилот и обезбедуваат максимална стабилност при возење при големи брзини.

Чист дизајн со мек покрив

Новиот 718 Spyder RS доаѓа со рачно управуван еднослоен лесен мек покрив. Дизајнот е неверојатно компактен, кој се состои од два дела: штитник за сонце и дефлектор за временски услови. И двете се целосно отстранливи и може да се складираат заедно или поединечно во возилото. Заедно со дефлекторот за временски услови, ова создава комплетен врв кој обезбедува ефикасна заштита од дожд кога страничните прозорци се подигнати. Целиот покрив, вклучувајќи ги и механичките делови, тежи само 18,3 кг. Тоа е за 7,6 килограми помалку од 718 Spyder и 16,5 kg помалку од 718 Boxster. Возачите кои сакаат да отстранат дополнителни осум килограми од тежината на возилото, можат целосно да го остават покривот дома, доколку временските услови го дозволуваат тоа.

Спортска суспензија со најголема прецизност и агилност

Шасијата на 718 Spyder RS користи компоненти од 718 Cayman GT4 RS и 718 Spyder и е дизајнирана за максимално уживање во возењето на кривулестите патишта. Стандардно доаѓа со Porsche Active Suspension Management (PASM) со спортско подесување и е понизок за 30 милиметри. Тој, исто така, располага со Porsche Torque Vectoring (PTV) со механички диференцијал за ограничување на пролизгување, лежишта за суспензија со топчести краеви и 20-инчни алуминиумски тркала. Однесувањето на шасијата се карактеризира со остра прецизност на управувањето, како и агилно и крајно неутрално управување.

Внатрешност фокусирана на перформансите

Спортскиот карактер ја дефинира и внатрешноста на автомобилот: внатрешноста е сведена на функционалните и ергономските основни работи. Спортскиот волан RS е покриен со Race-Tex и има жолта ознака на средишниот горен дел. Стандардните седишта со целосна корпа се изработени од лесен CFRP во завршна обработка од карбон и нудат особено импресивна странична поддршка. Навлаките на седиштата се направени од црна кожа, додека перфорираниот центар на седиштата Race-Tex се одликува со контрастна боја со црна позадина. Контрастните бои се Arctic Grey или Carmine Red. Логото „Spyder RS“ во соодветната боја е извезено на потпирачите за глава. Контролната табла и облогите се обложени со кожа. Достапните бои за надворешноста вклучуваат четири обични и три метални бои, вклучувајќи ја новата Vanadium Grey Metallic, како и специјалните бои Arctic Grey,  Shark Blue и Ruby Star Neo.

Дополнителен пакет Weissach


„718 Spyder RS го подига уживањето во возењето на ново ниво за автомобилите со отворен покрив“, вели Андреас Пренингер, шеф на GT Cars. „Комбинацијата на нашиот непогрешлив GT3 мотор, менувачот со блиски сооднос, компактните димензии, малата тежина, тркачката суспензија оптимизирана за патот и максималната отвореност нуди исклучително привлечно и нефилтрирано искуство во возењето“.

ПР објава