Новото задно седиште на Volvo е ултра луксузна бајка
Волво знае дека ако сака да се натпреварува со гигантите во категоријата луксузни автомобили, како што се Mercedes-Maybach S600 и BMW 7 Series, тогаш мора да направи нешто посебно со задното седиште на својот престижен S90.
Се чини дека тие навистина дадоа се од себе бидејќи нивниот краен производ „обезбедува комбинација на гледање, слушање и мирис што е неспоредлив во индустријата“.
Она што го има предвид Volvo со концептот S90 Ambiance е да ви помогне да се чувствувате како да сте во луксузна канцеларија во седиштето на компанијата во Шведска.
Ова значи дека имате еквивалент на автомобилот на aurora borealis на таванот, кој е синхронизиран со автоматската репродукција на премиум звучниот систем на Bowers и Вилкинс, со мали високотонци во потпирачот за грб за да уживаат во музиката комфорно.
Достапни се три режими на звук и светлина, а сето тоа надополнето совршено со еден од четирите мириси што се испуштаат низ отворите на средишната конзола на автомобилот.
„Амбиенталниот концепт го редефинира луксузот со тоа што го транспонира над изборот на материјали, создавајќи автомобил што ќе се поврзе со вашите сетила“, рече Робин Пејџ, директор за дизајн во Volvo Cars. „Дизајнот истражува како луѓето се чувствуваат во автомобил и им овозможува да влијаат врз сопственото расположение и благосостојба“.
„Го знаеме нашиот пристап со човекот во центарот кога
станува збор за дизајнот и ние сме водечка компанија во автомобилската
индустрија со користење на напредна технологија за безбедност“, додаде тој.
„Амбиентот го подобрува ова и го покажува нашиот поширок фокус за грижата за луѓето, што започнува со
безбедност и се протега на општата благосостојба“.