Осум најнезгодни автомобили: Нема лутење, лошиот квалитет ќе ве чини многу
Дали има возила што се толку непријатни што е скоро невозможно да се возат?
Пазарот на автомобили е полн со удобни модели сега повеќе подостапни од кога било, но што е со оние непријатни, понеудобни модели?
Тие дефинитвно постојат, а ние ќе ве запознаеме со некои од најнезгодните автомобили што можете да ги купите денес.
Форд Фокус 2011 година
Иако овој модел денес е многу барan, претходните модели имаа проблем да им обезбедат на патниците удобно возење. Најголем недостаток е непријатната ткаенина на седиштата и прилично малите задни седишта.
И покрај фактот што новите модели се многу поудобни, многу купувачи кои бараат удобно возење се уште се скептични кога сакаат да седнат во Фокус.
Фиат Панда 2004 година
И покрај позајмениот добар изглед од „познатата “Multiple“, Панда-та од втората генерација не изгледа лошо. Всушност, Панда успева да постигне баланс помеѓу ефтин хечбек и теренец.
Но, за жал, беше прогласен и за еден од најнезгодните автомобили на пазарот, според тестовите во кои беа вклучени над 60.000 возачи.
Citroen C1 2005
C1 е многу работи, но во него нема да најдете удобност. Тоа е мал и достапен автомобил кој што им се допаѓа на многумина поради неговиот практичен дизајн.
Иако никој не го купува овој модел заради неговата пространост, тоа е веројатно неговиот највисок квалитет. Но, ако поминете малку повеќе време во него, брзо ќе сфатите дека станува збор за еден од најнезгодните автомобили во светот.
Евтините седишта и грубата пластика го прават ентериерот неудобен, додека моторот станува многу бучен со секоја брзина поголема од 80 километри на час.
VW Нова Буба
Буба заработи статус на легенда. Сепак, новиот модел дефинитивно нема да добие сличен статус бидејќи седиштата не обезбедуваат доволно простор и удобност.
И покрај новиот дизајн и многуте технолошки иновации, ентериерот е сè уште многу мал, а со тоа и кабината може да биде пренатрупана и затоа е многу непријатна.
Nissan Note 2004
Иако наиде на значителен ентузијазам кај клиентите кога излезе на виделина, „Note“ многу брзо се покажа како непријатен автомобил, особено на подолги патувања. И покрај внатрешноста која е прилично пространа, нема квалитет и удобност која би можел да им ја понуди на патниците.
Седиштата се крути и непријатни, додека таблата со инструменти е обезбедува само со најосновните.
Хјундаи i20 2008
година
Истражувањето за комфор на седиштата спроведено од Auto Express го стави овој модел на дното на списокот за комфор на седиштата.
Седиштата од првата генерација се слабо изработени и имаат солидно полнење, што е исклучително лоша комбинација за подолги патувања. Работите не го подобруваат ентериерот полн со пластика, ниту пак целокупниот изглед на кабината.
Киа Пиканто
Првата генерација на овој модел беше замислена како економично решение за кратки градски возења. Затоа, пластиката во внатрешноста не е изненадување, како и присуството на само најосновните работи. Според истражувањето на 39.000 возачи, Пиканто е едно од најлошите автомобили на долги растојанија досега изградени заради седиштата кои се дизајнирани за пократки растојанија.
Форд Ка 1996 година
Иако се гледаше како ефтин мал градски автомобил кога излезе, „Ka“ брзо се покажа како уште еден тврд и непријатен Ford. Првата генерација, произведена до 2008 година, дефинитивно ја заслужува титулата најнезгоден автомобил на патот, или така проценија 39.000 испитаници.
„Ка“ ќе ве однесе од точката А до точката Б по ниска цена, но таа разлика во парите за гориво ќе ја потрошите на хиропрактор.