Porsche го претстави најмоќниот Cayenne на сите времиња
Porsche го претстави најмоќниот Cayenne на сите времиња
·Новиот Turbo E-Hybrid претставува врв на понудата на Cayenne модели
·V8 мотор во комбинација со електричен мотор, генерираат вкупна моќност од 739 коњски сили и 950 Nm
·Нова хибридна технологија за поголем електричен опсег и побрзо полнење
·Купе со GT пакет и исклучителна динамика на возење
Porsche го претставува најмоќниот модел во својата линија на SUV модели – Cayenne Turbo E-Hybrid. Врвната моќност од 544 kW (739 КС) се одликува со супериорни возни перформанси во комбинација со висока ефикасност и сеопфатна секојдневна употребливост. Новиот Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé со GT пакет се фокусира уште повеќе на динамиката на возење и особено атлетски изглед.
По успешното лансирање на новиот Cayenne на почетокот на 2023 година, Porsche ја надополнува сеопфатно ревидираната трета генерација на овој успешен SUV со нов врвен модел. Како и досега, најмоќниот Cayenne е plug-in хибрид. Porsche ја надгради технологијата на овој наследник на Cayenne Turbo S E-Hybrid на повеќе начини, постигнувајќи значителни придобивки во електричниот опсег и особено во перформансите. Секојдневната употребливост и динамиката на возење особено имаат корист од промените. Електричен мотор со моќност од 130 kW (176 КС) го надополнува опширно преработениот V8 мотор од 441 kW (599 КС), 4-литарски твин-турбо V8. Заедно, двете погонски единици испорачуваат комбинирана моќност од 544 kW (739 КС) и максимален вртежен момент од 950 Nm. Изведбата на Cayenne Turbo E-Hybrid смело ја оправдува позицијата на врвот од понудата на моделот. Новиот Cayenne Turbo E-Hybrid го завршува спринтот од 0 до 100 km/h за 3,7 секунди и достигнува максимална брзина од 295 km/h.
Во споредба со неговиот претходник, новиот Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid нуди значително поголем електричен опсег и пократко време на полнење. Со зголемен капацитет од 25,9 kWh, високонапонската батерија инсталирана под подот на товарниот простор овозможува електричен домет до 82 километри. Новиот вграден полнач од 11 kW го скратува времето на полнење на помалку од два и пол часа и покрај зголемувањето на капацитетот на батеријата.
Стандардна воздушна суспензија со технологија со две комори и два вентили
Новите модели на Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid стандардно доаѓаат со адаптивна воздушна суспензија која се одликува со нова технологија со две комори и два вентили. Ова овозможува посебно прилагодување на фазите на компресија на работата на суспензијата. Оваа технологија ги подобрува удобноста и безбедноста подеднакво, додека нуди уште поширок спектар помеѓу поставките за суспензија Comfort и Sport Plus. Суспензијата комбинира самоуверено управување при динамично возење во кривини со карактеристики фокусирани на удобноста. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) е исто така стандарден во Cayenne Turbo E-Hybrid. Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) и управувањето на задната оска се достапни како опции.
Природата со врвна понуда на Cayenne Turbo E-Hybrid SUV и Coupé верзијата се демонстрира со стилот на двата модели. Двете варијанти на каросеријата го носат препознатливиот стил на предниот дел резервиран за моделите Turbo, со зголемени отвори за ладење на воздухот акцентирани со сјајни црни воздушни сечила. Облогите на лакот на тркалата и задниот браник во боја на надворешноста дополнително го нагласуваат карактерот на моделот фокусиран на перформанси. Останати карактеристики на Turbo E-Hybrid вклучуваат две двојни издувни цевки од брусен нерѓосувачки челик и црвени шепи на сопирачките.
Внатре, алуминиумските подлоги во контролната табла и облогите на панелот на вратите го истакнуваат зголемениот фокус на перформансите. Поставата на покривот е покриена со Race-Tex. Стандардната опрема вклучува спортски волан GT со греење, прекинувач за режим за брз и директен избор на саканиот режим на возење и кожни спортски седишта прилагодливи во 18 насоки. Алтернативно, достапни се комфорни кожни седишта прилагодливи во 14 насоки.
Новиот Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid, исто така, има корист од сите нови функции воведени во надградбата на моделот претставена на почетокот на 2023 година. Тие вклучуваат нов кокпит со целосно дигитална група инструменти во заоблен и слободно поставен дизајн со варијабилни опции за дисплеј, редизајнирана централна конзола и опционален дисплеј за патници. Иновативните HD-Matrix LED фарови со висока резолуција – стандардни во новиот Turbo E-Hybrid– нудат поголема удобност и безбедност во темница.
Уште повеќе перформанси: Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé со GT пакет
Новиот Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé со GT пакет дава уште поспортски тон. Сите системи за шасија и контрола, вклучувајќи ја и воздушната суспензија, се специјално подесени за новиот модел. Возилото седи 10 милиметри пониско. Вртежните лежишта специфични за GT го зголемуваат камберот на предната оска за -0,58 степени и во комбинација со пошироките предни тркала овозможуваат уште подинамичен одговор на управувањето во свиоците, поголема севкупна прецизност на управувањето и значително зголемена стабилност во свиоците. Системот за сопирање на Porsche - Ceramic Composite (PCCB) со високи перформанси, исто така, доаѓа како стандард во пакетот GT. Динамичните квалитети на Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé може дополнително да се подобрат со гуми со високи перформанси за стандардните 22-инчни тркала GT Design, PDCC и управувањето на задната оска.
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé со GT Пакет ги комбинира своите исклучителни возни перформанси со разновидноста на новиот E-Hybrid систем, нудејќи најширок спектар на динамични перформанси и ефикасност во линијата на модели на Cayenne. Однадвор, GT Пакетот се издвојува со специфичен преден дел со црни акценти, црни продолжетоци на лакот на тркалата, карбонски странични плочи на спојлерот на покривот, централно поставените издувни цевки на титаниумскиот издувен систем од Turbo GT и карбонскиот заден дифузор. Покривот е исто така направен од лесни јаглеродни влакна. Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé со GT Package спринтува до 100 km/h за 3,6 секунди и достигнува максимална брзина од 305 km/h
Пр објава