Што означуваат линиите во боја и точките на гумите на автомобилите

Секој возач има забележано обоени точки и ленти на гумите барем еднаш. Но, не сите целосно разбираат зошто воопшто се потребни овие ознаки. Поради оваа причина, огромен број митови и претпоставки се појавуваат околу мистериозни симболи.

Типот на материјал од кој се направени? Неисправна серија која поради некоја причина излегла во продажба? Кои апсурди се измислени во врска со точките на бојата и лентите на тркалата. Највнимателното исто така се забележува дека лентата секогаш го следи обемот на гумата, а нејзината боја никогаш не паѓа во жлебовите. Па, за што се сите овие симболи?

Обоени линии

Обоените ленти се нанесуваат на суровата шарена лента во фабриката за производство, така што при понатамошната работа на гумата сите технолошки процедури се изведуваат правилно. Вклучувајќи инсталација и вулканизација.

Линиите се нанесуваат пред гумата да се внесе во калапот. Бојата никогаш не влегува во жлебовите на шарата поради фактот дека нејзиниот цртеж го создава печатот по примената на бојата.

Функцијата на обоените ленти не завршува тука. Тие имаат многу важна функција. По производството, сите гуми се испорачуваат во магацини. Таму, обоените линии им помагаат на работниците во магацин да го утврдат типот на гуми пред испорака. Специфичната линија на бои го прави многу полесно и побрзо да се разбере која гума е потребна.

Ленти во боја на гуми, исто така, можат да му помогнат на купувачот, бидејќи тие можат лесно да ги идентификуваат производите по серија. Ова е многу корисно затоа што тие честопати се обидуваат да продаваат гуми на различни возрасти, па дури и на местата на производство, како сет на пазарот. Споредувајќи ги линиите на сите четири, веднаш е јасно - дали е навистина така.

Точки во боја

Посебна точка во боја на гумите. Белата или жолтата боја секогаш укажува на најлесниот сегмент на гуми. 

Тие секогаш се поставени на надворешната страна на производот. Ова е неопходно за соодветна инсталација на гуми. Имено, жолтата точка треба да се наоѓа веднаш до вентилот, што го прави тркалото потешко. Ако се инсталира во согласност со правилата, тогаш ќе се користи помала тежина за балансирање.

И црвени точки може да се видат на гумите. Тие укажуваат на најголем радиус. Работата е што, гумите се далеку од совршени и повеќето од нив се малку повисоки. Искусните монтери за гуми се свесни за ова и ќе се обидат да ја комбинираат одредената точка со најмалиот радиус на дискот.

Извор: avto.blitz.bg