Што прво забележуваат угостителите кога ќе им влезете во ресторан? Не ви судат според изгледот, туку ваквото однесување не го поднесуваат

Ова се работите кои келнерите веднаш ги забележуваат кај вас кога ќе излезете на вечера во ресторан

Кога ќе влезете во ресторан, веројатно ќе забележите колку се дружељубиви домаќините и келнерите, каков е амбиентот, каква кујна има на менито и кој друг вечера таму. Но, вие не сте единствениот кој ја зема предвид вашата околина. Веројатно ве оценуваат и келнерите во рестораните и одредуваат каков гостин ќе бидете.

„Келнерoт ве учи како да го читате однесувањето на луѓето за бакшиш“, изјави за HuffPost Кели Енис, која работи околу 15 години. „Кога ќе се приближите до масата, можете да забележите дали се нерасположени, дали брзаат… Се е до разбирање на говорот на телото и брзо развивање на односи.

Ги прашавме долгогодишните келнери во ресторани што забележале кај своите гости кога вечерале и зошто тоа било важно за нивната работа.

-Внимаваат како реагирате кога ќе ви се претстават: Кога келнерот првпат ќе дојде на вашата маса, се мрштете ли на менито со скрстени раце? Дали го прекинувате она што го правите и ги слушате?

„Имаше луѓе кои влегуваа... и едвај те препознаа и не можеа да се сетат како изгледаш“, се сеќава Чак Андерсон, кој бил келнер околу 20 години. Тој рече дека дури и самото повикување на келнерот по име и велејќи „те молам“ и „благодарам“ ги поместува границите.

„За мене, најголемиот показател дека некој ќе биде пријателски настроен, или барем љубезен, е контактот со очите“, рече Дарон Кардоса, поранешен келнер околу 25 години и блогер во The Bitchi Waiter. Тој смета дека клиентите често не препознаваат колку едноставни гестови како овој може да го подобрат односот меѓу нив и нивниот сервер.

-Можат многу да кажат за динамиката на вашата маса: Кога ќе седнете на вашата маса, серверите обично забележуваат со кого вечерате, објасни Сајмон К., кој има околу шест години искуство во служење.

„Дали тие двајца се пријатели? Дали е тоа состанок? … Тие работи ги добивате само со разговор со гостите и откривање зошто се таму“, рече тој.

Ако има деца на масата, Сајмон се обидува да процени колку добро се однесуваат: „Не знаете колку се опуштени родителите да го држат своето дете на своите места или да го пуштат да трча низ ресторанот, или колку ѓубре таму ќе биде под маса“.

Забележувањето на овие типови детали може да му помогне на серверот да процени колку внимание ќе му треба на секој гостин, како да ги остави нарачките, колку долго ќе трае чистењето и како би можело да изгледа вкупната сметка.

Друга многу важна опсервација за келнрите е како се однесувате кон другите на вашата маса.

„Ако некој го презира својот брачен другар, партнерот или децата, тогаш немате многу надеж дека ќе се однесуваат подобро со вас“, рече Кардоса.

-Го забележуваат начинот на кој нарачувате: Барањето замена и поделбата на сметката обично се прифатливи. Но, таквите барања треба да бидат логични, објасни Кардоса. На пример, барањето да се замени евтина состојка со скапа веројатно нема да се случи.

„Не можете само да кажете: „Не сакам домати, но дали наместо тоа имам ракчиња“, рече тој. „Тоа дефинитивно е дополнителен надомест.

А што се однесува до поделбата на сметката, „ако некој сака... да го подели шишето вино на три начини и... предјадењето на два начина, а потоа главното јадење на четири начини, тоа ќе биде навистина збунувачки“, рече Сајмон.

Овие видови на прекумерни барања може да направат да се чувствувате дека имате право или дека немате внимание на келнерот.

-Го сфаќаат ако не си лош во управувањето со времето: „Ја има онаа изрека: „Твојот недостаток на управување со времето не е мој проблем“. ...Така се чувствувам за луѓето на кои им се брза“, изјави Кардоса.

Кога работеше на Тајмс Сквер, муштериите често доаѓаа кај него и велеа дека брзаат да дојдат до шоу.

„Знаевте дека шоуто е во 8 часот. „Не е моја одговорност да направам вашата храна да има предност пред туѓата бидејќи е 7:15, а вие само што пристигнувате“, рече тој.

Друг пример за лошо управување со времето: Кога клиентите се појавуваат во ресторан неколку минути пред да се затвори, иако знаат дека наскоро ќе се затвори.

„Последното нешто што сакате ... е да ја имате оваа маса во последен момент што нарачува три работи, а потоа ќе заглави два часа“, рече Сајмон. „Работата во ресторан е буквално најзаморната работа... а вработените сакаат да си одат дома.

-Тие НЕ МОЖАТ да проценат како ќе се однесувате со нив врз основа на вашиот изглед:

Без разлика дали клиентите се во елегантен костум или носат маица и шорцеви, серверите за HuffPost рекоа дека никогаш не може да се каже како ќе се однесуваат со келнерот, колку ќе потрошат или колку ќе добијат бакшиш само врз основа на нивниот изглед.

Всушност, Енис се сеќава дека еден од нејзините редовни клиенти изгледал како бездомник, но всушност бил еден од нејзините најдобри клиенти.

„Научив никогаш да не судам книга според нејзината корица“, рече таа. „Тоа можеби е најдобрата книга што некогаш сте ја прочитале“.

Но, најважното нешто на кое серверите обрнуваат внимание е дали ги третирате со почит? Ако го игнорирате вашиот келнер секогаш кога ќе помине покрај вашата маса или кога ќе ги прилепите со прстите за да ви донесе храна и пијалоци побрзо, тие веројатно ќе се чувствуваат непочитувани.

„Отсекогаш го имавме овој начин на размислување: „Јас сум келнер, а не твој слуга“, рече Андерсон. „Мислам дека клиентите треба да запомнат дека ова е бизнис кој поддржува многу луѓе... И да бидете свесни кој ви „сервира“ и да покажете малку благодат ќе ви овозможи како клиент да имате многу подобро искуство во ресторан“.


Извор: стил.курир.рс

Фото: Фрипик