Гледате во комерцијалниот вселенски брод: Продадени се сите билети
(Си-Ен-Ен) - Трката за вселенски туризам е се поголема, но една компанија се надева дека ќе создаде „топка“ како „единствен начин без јаглерод неутрален и нулта емисија“ за патување до работ на вселената.
Спејс перспектив со седиште во Флорида планира да однесе патници до 100.000 стапки за суборбитални авантури во капсула под притисок суспендирана од огромна високотехнолошка верзија на балон со топол воздух. Новите слики објавени на 27 јули го покажуваат најновиот патентиран дизајн на капсула за вселенскиот брод Нептун.
Тоа е пространа внатрешност, со сферичен дизајн на капсула што им овозможува на патниците поголема висина на главата, како и додавање на безбедносната придобивка од оптималната отпорност на притисок. Има длабоки седишта за навалување, „нерелано“ осветлување и добро опремениот бар.
Рефлектирачки обложени прозорци, слични на кацигата на астронаутите, се поставени за да помогнат во одржувањето на температурите, додека новиот систем за термичка контрола е во тек на патент.
Space Perspective работеше на овој свеж дизајн со лондонското студио Of My Imagination (OMI). Панорамските погледи од 360 степени дадени од она што Space Perspective го опишува како „најголемите досега, патентирани прозорци што требаше да се однесат до работ на просторот“ беа -- во задоволителен пример на номинативен детерминизам -- развиени од раководителот на искуството во дизајнот на вселенскиот брод Нептун, Дан, заедно со искусната дизајнерка Изабела Трани.
Други подобрувања вклучуваат конус што чека на патент за непречено и безбедно слетување на вода на море.
И во однос на обемот, компанијата ја споредува капсулата со големината на „голема балконска соба на брод за крстарење“, додека балонот е околу 18.000.000 кубни стапки кога целосно ќе се прошири -- толку голем за фудбалски стадион да лебди внатре во него.
Билет од 125.000 долари
Space Perspective има за цел да започне со транспорт на групи до осум патници на шестчасовни летови до крајот на 2024 година. Таа проектирана временска рамка се помести од претходната проценка од почетокот на таа година.
Бидејќи не ја напушта гравитацијата на Земјата, нема да биде потребна специјалистичка обука и патниците ќе можат да шетаат низ околината на капсулата. Компанијата тврди дека процесот на качување ќе биде едноставен како оној на авион.
Патувањата ќе вклучуваат двочасовно нежно искачување над 99% од атмосферата на Земјата. Потоа ќе има уште два лежерни часа за патниците да уживаат во погледите од кабината пред вселенскиот брод да го направи своето двочасовно спуштање до океанот. Патувањето до брегот ќе биде завршено со брод.
Ќе има Wi-Fi на бродот за патниците да можат да го пренесуваат во живо своето искуство за луѓето од дома, а ќе има и камери на одборот што ќе го документираат целото дејство. Сателитските снимки и камерите од 360 степени исто така ќе овозможат зумирање и одзумирање на епската глетка.
Цената, не е изненадувачки, не е евтина. Билетите чинат „еднаш во животот“ 125.000 долари по лице, но Space Perspective вели дека веќе се продадени речиси 900 од нив. Тие сега земаат резервации за 2025 година. Клиентите можат да плаќаат и преку крипто-валута.
Напојуван со водород
Ко-основачите на Space Perspective Џејн Појнтер и Табер МекКалум претходно ги дизајнираа системите за воздух, храна и вода за вселенската база Биосфера 2, во која живееја две години.
Тврдењата на компанијата за нулта емисија се потпираат на фактот дека наместо да користи високо-енергетски ракети за да летаат во вселената, нивното летало и пркоси на гравитацијата преку пловноста.
Бидејќи хелиумот е во ограничена понуда и потребен за критични медицински апликации, вселенскиот брод Нептун користи водород. „Гасот за подигнување во балонот е полесен од воздухот и му овозможува на Нептун да лебди на врвот на атмосферата на Земјата како коцка мраз на вода“, вели Space Perspective.
Вселенскиот брод може повторно да се употребува, освен материјалот што ја сочинува кожата на балонот -- тимот ќе го земе на крајот од секој лет и ќе го рециклира.
„Вековите работа и развој на балон и падобран покажуваат дека секогаш летањето со балонот од лансирање до слетување, со традиционалните падобрани како резервен систем, е убедливо наједноставното, најбезбедното и најцврстото решение“, рече МекКалум во соопштението. Нашиот сопствен систем за летање значи дека капсулата и SpaceBalloon секогаш остануваат поврзани, а условите за полетување и слетување се секогаш во наша контрола“.