Macan поставува нови стандарди: првиот и целосно електричен SUV на Porsche
Porsche го лансира својот втор електричен модел: новиот Macan со моќностдо 470 kW (639 КС) испорачува електрични перформанси на било кој терен и високо ниво на секојдневна употребливост. Бројките на перформансите слични на спортски автомобили се совпаѓаат со брзо полнење до 270 kW и до 613 километри опсег според WLTP.
Десет години по неговото лансирање, PorscheMacan се упатува во својата втора генерација на модели, сега во целосно електрична форма. Преку својот прогресивен, безвременски дизајн, карактеристични Porscheперформанси, опсег на долги растојанија и висока секојдневна практичност, новиот Macan 4 и новиот MacanTurbo имаат за цел целосно да ги исполнат барањата на клиентите на Porsche. „Го носиме Macan на сосема ново ниво – со исклучителни Е-перформанси, ново возачко искуство и многу импресивен дизајн“, рече Оливер Блуме, претседател на Извршниот одбор на PorscheAG, по повод светската премиера во Сингапур.
„Нашата цел е да го понудиме најспортскиот модел во својот сегмент со се-електричниот Macan“, вели Јорг Кернер, потпретседателот на ProductLineMacan. Porsche исклучиво ја користи најновата генерација на PSM електрични мотори на предните и задните оски за да постигне одлична ефикасност и да овозможи оптимална продуктивност на излезот на електрична енергија. Само броевите укажуваат на е-перформанси од највисока класа: Во комбинација со Контрола на лансирање, Macan 4 произведува до 300 kW (408 КС) overboostмоќност, додека MacanTurbo може да се пофали со до 470 kW (639 КС). Максималниот вртежен момент е 650nm, односно 1.130 Nmкај Turbo изведбата. Ова гарантира одлични возачки перформанси. Macan 4 забрзува до 100 km/h за 5,1 секунди, додека MacanTurboза само 3,3 секунди. Двата модели постигнуваат максимални брзини од 220, односно 260 км/ч.
Нова Премиум Електрична Платформа со архитектура од 800 волти
Електричните мотори ја црпаат својата енергија од литиум-јонска батерија, со бруто капацитет од 100 kWh, од кои до 95 kWh можат активно да се користат. HV батеријата е централна компонента на новоразвиената PremiumPlatformElectric (PPE) со архитектура од 800 волти, користена од Porsche за прв пат во новиот Macan. Моќноста за полнење на DC е до 270 kW. Батеријата може да се наполни од 10 до 80 отсто за околу 21 минута. На станиците за полнење од 400 волти, високонапонскиот полнач на батеријата овозможува полнење со ефективна поделба на батеријата од 800 волти на две батерии, секоја со оценет напон од 400 волти. Ова овозможува особено ефикасно полнење, без дополнителен HV бустер, до 135 kW. Полнењето на AC до 11 kW е можно во домаќинствата.
До 240 kW енергија може да се поврати преку електричните мотори додека возите. Интегрираната моќна кутија (IPB) исто така придонесува за ефикасноста на новите модели на Macan, истовремено заштедувајќи тежина и простор. Иновативниот и компактен IPB комбинира три компоненти – бордовиот AC полнач, високонапонскиот грејач и DC/DC конверторот. Комбинираниот WLTP опсег е до 613 км во Macan 4 и до 591 kmкајMacanTurbo.
Спортски пропорции и купе линии
Благодарение на поострите пропорции и новиор дизајнерски ДНК на Porsche, новите модели на Macan изгледаат динамично и доминантно. „Со целосно електричниот Macan, ние го претставуваме новиот идентитет на Porsche“, вели Мајкл Мауер, заменик-претседател на Style Porsche. „Новиот Macan е јасно препознатлив по својот идентитет како дел од фамилијата на производи Porsche. Класичните Porsche пропорции се понатаму развиени и оптимално приспособени на предизвиците на електричното возило. Ова дополнително го зголеми спортскиот, модерен и динамичен изглед на Macan. Дизајнот јасно дава до знаење: Macan останува спортски автомобил во својот сегмент, дури и во електрична форма.“
Плитката предна хауба и силно истакнатите крилја го истакнуваат динамичниот изглед на новиот Macan, кои има димензии од 4.784 мм должина, 1.938 мм ширина и 1.622 мм висина. Новиот Macan е опремен со 22 инчни тркала со замаглен фит на гумата. Меѓуоскиното растојание, кое е 86 мм подолго од претходниот модел (2.893 мм), компензира со кратко растојание пред предната оска и позади задната. Фаровите се поделени на два дела: рамната горна светлосна единица со четириточки дневни светла кои се вградени во крилата и ја нагласуваат ширината на автомобилот. Главниот модул за фарови со опционалните Matrix LED технологија се малку пониско поставени на предницата. Карактеристичната Porscheflyline силуета формира единица со рамен заден прозорец. Во комбинација со вратите без рамка со карактеристични странични сечила, резултатот е елегантен, спортски дизајн. Силно нагласените рамена му даваат мускулест изглед на задниот дел. Логото на Porsche сега се наоѓа во центарот на скулптурираните 3D светла.
Активна и пасивна аеродинамика за поголем опсег
Porscheго комбинира својот дизајнерски ДНК со аеродинамика оптимизирана за опсег. Благодарение на PorscheActiveAerodynamics (PAA) со активни и пасивни елементи и коефициент на воздушен отпор од 0,25, новиот Macan е еден од нај најаеродинамичните теренци на пазарот - со позитивни ефекти врз опсегот и потрошувачката на енергија. PAA системот го вклучува адаптивниот заден спојлер, активните клапи за ладење на предните отвори за воздух и флексибилните покривачи на целосно запечатено подвозје. Завесите на воздухот под модулот на светла и ниската предница го оптимизираат протокот на воздух. Позади, страничните рабови и дифузерот обезбедуваат врвна аеродинамичка ефикасност.
Два багажни оддели и зголемен внатрешен простор
Новиот Macan е ориентиран кон перформанси со високо ниво на практичност за секојдневна употреба, висококвалитетна опрема и просторна конфигурација. Електрификацијата доведе до зголемен простор за багаж во Macan. Во зависност од моделот и опремата, капацитетот зад задното седиште е до 540 литри. Покрај тоа, постои преден багажен простор под оредниот капак со капацитет од 84 литри. Ова изнесува 127 литри повеќе од претходниот модел. Ако задните потпирачи на седиштата се целосно спуштени, капацитетот на задниот багажен простор се зголемува до 1.348 литри. Максималниот капацитет на влечење од 2.000 килограми ги заокружува високо практичните квалитети на новиот Macan.
Во зависност од моделот и опремата, возачот и предниот патник сега седат до 28 мм пониско од претходно, додека задните патници седат до 15 мм пониско со зголемен простор за нозете. Внатрешноста е непогрешливо Porsche: ширината на пилотската кабина е нагласена од интегриран црн панел. Прогресивниот дизајн на централната конзола го зголемува впечатокот за врвна удобност и јасен фокус на перформансите. Истовремено, големите прозорци даваат повеќе природно светло и чувство на удобност во внатрешниот простор. Покрај модерните дигитални кориснички интерфејси, постојат и аналогни контролни елементи - на пример, на отворите и контролите за климатизацијата. LED светлосната лента е интегрирана во внимателно дизајнираната лента на кокпитот и вратите. Дејствува како амбиентно осветлување и комуникациско светло. Во зависност од ситуацијата, обезбедува информации или предупредувања - како што се тн. Welcome Lights, процеси на полнење или во согласност со системите за помош на возачот. Опремата во новиот Macan овозможува висок степен на персонализација.
Porsche, исто така, има за цел да користи повеќе еколошки материјали во своите автомобили. Дел од ваквите материјали се користат во избрани делови во внатрешноста на целосно електричниот Macan.
Искуство на возачот: висока компјутерска моќ и поврзување
Macan е опремен со најновиот дисплеј и оперативен концепт со три екрани, вклучувајќи го и 12,6-инчниот, закривен инструмент дисплеј и централниот дисплеј од 10,9 инчи. За прв пат патникот исто така може да ги следи информациите, да ги прилагоди подесувањата на инфозабавата или да стримува видео содржини додека автомобилот е во движење преку сопствен опционален екран од 10,9 инчи. За прв пат, PorscheDriverExperience исто така вклучува и head-up дисплеј со проширена Augmented Reality технологија. Виртуелните елементи како што се навигациските стрели се визуелно интегрирани во вистинскиот свет. Сликата му се појавува на возачот на растојание од 10 метри и одговара на големината на 87-инчен дисплеј.
Инфотејмент системот од новата генерација е базиран на AndroidAutomotiveOS. Стандардниот Porsche Communication Managment (PCM) во новиот Macan ги пренесува компјутерските перформанси на ново ниво. На пример, гласовниот асистент „HeyPorsche“ предлага рути, вклучувајќи и застанувања за полнење, со брзина на молња. Во новиот Porsche App Center, патниците можат директно да пристапат до популарни апликации од провајдери од трети страни и да ги инсталираат директно во новиот Macan.
Првиот Macan со управувач на задна оска и две вентилни демпери
Porsche го развиMacan со силен фокус на есенцијалната Porsche динамика на возење и карактеристично чувство на управување. „Благодарение на својата особено спортска позиција на седење и ниската тежишна точка, како и неговата импресивна динамика на возење и прецизност во управувањето, новиот Macan доставува вистинско чувство за спортски автомобил“, објаснува потпретседателот на линијата за Производство, Јорг Кернер.
Macan 4 и MacanTurbo имаат погон на сите тркала. Двата електрични мотори се управуваат преку електроника речиси во реално време. Електронски контролираниот PorscheTractionManagement (ePTM) работи околу пет пати побрзо од конвенционалниот систем за погон на сите тркала и може да одговори во рок од 10 милисекунди во различна ситуација. Покрај тоа, дистрибуцијата на погонот на сите тркала се регулира со избраната програма за возење. PorscheTorqueVectoringPlus (PTVPlus), електронски контролирана диференцијална брава на задна оска, исто така придонесува за тракцијата, стабилноста на возење и страничната динамика на MacanTurbo.
Моделите на Macan со воздушна суспензија – исто така стандардни кај Turbo – се опремени со PorscheActiveSuspensionManagement(PASM). PASM сега исто така содржи дaмпери со технологија од два вентила. Што резултира со поширок спектар помеѓу удобноста и перформансите. Ова ги прави разликите помеѓу профилите на возење уште поразлични.
За прв пат, Macan има опционално управување на заден оски, со максимален агол на управување од пет степени. Овозможува компактен круг на вртење од 11,1 метри во урбаниот сообраќај и при маневрирање, истовремено овозможувајќи исклучителна стабилност на возење со повисоки брзини, аплицирано потпомогната од конзистентното и прецизно управување на предната оска по кое Porsche е познат.
Од 2014 година, Porsche има продадено повеќе од 800.000 примероци на Macan низ целиот свет. Оваа успешна приказна е подготвена да продолжи со овој целосно електричен наследник, кој се произведува на неутрален нето јаглерод во Porscheфабриката во Лајпциг.
ПР објава