Азиски Бермудски триаголник: Мрачна историја на озлогласеното место, чии нерешени мистерии продолжуваат да интригираат

фото:PRINTSCREEN

Малајското море е можеби една од најголемите поморски трговски патишта во светот, но тесниот коридор има толку темна историја што остава горчлив вкус во устата на многумина. Од бродови-духови, преку необјасниви исчезнувања до потонати богатства, оваа област е и интригирачка и застрашувачка.

Малајското море ги одделува Малезија и Индонезија и е широко 890 километри, поврзувајќи го Пацификот со Индискиот океан. Секоја година, скоро 120.000 бродови минуваат низ тесен премин - што е само три километри - што го прави подводен пат вреден милијарди евра.

Покрај глобалниот трговски пат, коридорот за вода е познат по својата многу мрачна историја. Морето е познато по бројните бродови што исчезнаа таму и застрашувачките приказни што ги опкружуваат. Холандскиот брод „СС Оранг Медан“ поминуваше таму во 1948 година, кога одеднаш ја испрати последната порака пред да исчезне.
- Сите во него, вклучително и капетанот, се мртви. Веројатно целата екипа… Умирам - гласеше пораката.

Екипажот од „Сребрена Sвезда“ успеа да се качи на бродот откако одговори на вознемирувачки повик. Тие нашле пловечки гробишта. 

Она што беше особено изненадувачки, немаше траги на повреди на телата. Избувна пожар на палубата и бродот потона до длабочините, пред да успеат да го влечат до пристаништето. Она што е уште пошокантно е дека доказите за постоењето на „СС Оранга Медана“ никогаш не биле ископани, предизвикувајќи сомневања дека приказната не е измислена. Дури и крајбрежната стража не го пријавила тоа до мај 1954 година. Некои шпекулираат дека спасувањето никогаш не се случило, бидејќи немало белешки од „Сребрената Sвезда“ со деталите за спасувањето. Други велат дека неколку земји работеле на прикривање на трагедијата. Теориите не застанаа тука. „Мошне таен“ документ на ЦИА изразува можност „нешто непознато да било присутно на бродот во тоа време“. Помошникот директор на ЦИА, Ален Далс му напишал писмо на непознат примател во 1959 година.

- Сигурен сум дека „СС Оранг Медан“ ги чува одговорите на сите нерешени мистерии и исчезнувања на авионот - напиша тој. Оттука започна историјата на фаталните настани во Малајското Море.

За време на битката кај Малајското Море за време на Втората светска војна, јапонскиот брод Хагуро потона. Повеќе од 900 луѓе беа убиени. Во декември 2018 година, телата беа пронајдени како пловат во водите во близина на Рау.

- Врз основа на анализата, заклучивме дека телата лебдат нешто повеќе од еден месец - објави локалната полиција. Сепак, најпознатата нерешена мистерија е исчезнувањето на малезискиот авион на летот 370. Радар откри дека авионот се движел над морето кога исчезнал, северно од Суматра. Покрај трагедиите, се верува дека Малајското Море крие и богатство на неговото дно, кое наводно потекнува од португалскиот брод „Флор де ла Мар“, кој потонал во 1511 година.

Бродот потона недалеку од Суматра за време на бурата. Не само што починаа 400 луѓе по тој повод, туку океанот проголта богатство вредно скоро три милијарди евра. Повеќе од 60 тони злато и 200 сандаци исполнети со дијаманти и рубини, кои беа украдени од палатата на Султанот во Малака. Никогаш не се пронајдени ниту остатоци, ниту богатства. Ако неоткриени богатства и бродоломи не се доволни за да се уништи угледот на овие води, пиратите се. Една статија од 2014 година за Тајм го нарече теснецот „најопасните води на светот“. Во една прилика, пиратите украле нафта во вредност од скоро 2,6 милиони евра од цистерна што одела од Сингапур кон Борнео. Дури 41 процент од нападите со пиратерија во светот се случиле во водите на Јужна Азија помеѓу 1995 и 2013 година.

(Извор: Блиц / Дејли Меил)