Како се создава најдолгиот подводен тунел во светот?

Тесла можеби стана познат по изградбата на тунели за својот хипер транспортен систем, но кога ќе се спореди со најголемиот подводен тунел во светот, тој едноставно веќе не се премногу импресивен...

Тунелот наречен Fehmarnbelt го поврзува градот Родбихаун на островот Лоланд со Путгарден во Германија. Видеото подолу објаснува точно како 360.000 тони челик и три милиони кубни метри бетон биле претворени во осумнаесет километри долг и неверојатен подводен тунел.

Кога конечно ќе се заврши работата на овој проект, тој ќе ја обезбеди најбрзата рута меѓу Скандинавија и Централна Европа. Овој тунел во никој случај не е обичен и стана едно од најголемите градилишта на стариот континент. Првиот чекор во неговиот развој беше создавањето на огромно пристаниште каде беа испорачани огромни количини песок, цемент, челик и чакал потребни за изградба на конструкцијата.

Зад ова пристаниште се наоѓа огромен објект на овој тунел, составен од шест големи хали, се работи во три смени и без застанување, така што изградбата на ова огромно подводно чудовиште трае без ниту еден час пауза..

На прашањата за тоа кои други структури и елементи се потребни за да се заврши овој масивен проект, каква наука и инженерство се крие зад овој масивен тунел и кога конечно ќе биде завршен и пуштен во употреба може да одговори видеото што можете да го погледнете во продолжение и кое носи увид во сето тоа, но и многу повеќе преку неговите детални илустрации.