ЛЕТ ЗА ЕДНО ЕВРО! Нискобуџетните авиокомпании ќе можат да нудат билети по ниски цени

Летовите за само едно евро звучат како шега, но оваа понуда наскоро би можела да стане реалност. Во иднина, нискобуџетните авиокомпании би можеле да нудат токму такви билети по смешно ниски цени. Сепак, постои финта.
Летови за 1 евро: Како сето тоа треба да функционира?
За да бидат можни летови за едно евро, на авиокомпаниите им е потребен повеќе простор во авионите. Колку повеќе патници можат да се превезат на еден лет, толку повеќе се намалува цената на поединечните авионски билети.
Но, обичните седишта во авионот зафаќаат многу простор и брзо ги полнат авионите. Тука влегува во игра италијанскиот производител Aviointerios, развивајќи нови седишта за авиони. Сепак, тие не нудат обични седишта, туку имаат седиште што може да се спушти до подот.
Ова значи дека во иднина патниците повеќе нема да можат да седат, туку само да се потпираат на седиштето. Многу луѓе ги нарекуваат овие седишта за стоење во авионите.
За авиокомпаниите, ова би значело дека би можеле да сместат повеќе патници во авионот. Затоа, според извештајот на експертите од индустријата, првите нискобуџетни авиокомпании веќе планираат да понудат места за стоење за само едно евро, пренесуваат германските медиуми. Но, тоа би им донело големи проблеми на патниците.
Стоење во авионот: Големи недостатоци за патниците
Секако, летовите за едно евро не нудат иста удобност како билет од прва класа што чини неколку стотици евра. Сепак, оние кои избираат евтин билет прифаќаат значителни недостатоци.
Според мерењата, просторот за нозе кај нискобуџетните авиокомпании веќе е во просек помеѓу 76 и 86 сантиметри. Стоечките седишта би го намалиле тој простор уште повеќе - до максимум 58,4 сантиметри. Помалку простор за истегнување, истегнување на нозете итн. – тоа не значи попријатно искуство над облаците.
„Седиштето за стоење“ се нарекува Skyrider и, според производителот, би можело да се појави на пазарот веќе во 2026 година. Единствениот проблем: засега, моделот не е дел од официјалната понуда на производителот. Останува да се види дали предложениот дизајн навистина ќе се појави на пазарот.
Сепак, според медиумските извештаи, многу нискобуџетни авиокомпании веќе се заинтересирани за концептот.
Блиц.рс