Дали знаете зошто продавниците за храна немаат прозорци
Можеби досега не сте забележале, но ако размислите малку
подобро, ќе сфатите дека ниту еден маркет во кој сте влегле нема прозорец.
Интересно е да се оди во продавница секој ден, но сигурно не размислувате многу за дизајнот или структурата. Меѓутоа, ако застанете, ќе сфатите дека скоро сите продавници за храна имаат едно нешто заедничко: речиси и да немаат излози во нив.
Дали некогаш сте се запрашале зошто е тоа така? Постојат неколку причини.
ПРОСТОР
Просторот за продавница е пари, особено во продавниците во урбаните центри каде што е ограничен и скап. Продавниците треба да го користат својот простор што е можно поефикасно и ефективно. Прозорците можеби даваат светлина, но тие значат и помалку простор за производите. Можеби нема да биде проблем доколку прозорците не се отвораат, но ако размислите добро, нивното поставување тогаш би било бесмислено.
ПАКУВАЊЕ
Друга причина е тоа што природната светлина може да влијае на пакувањето. Погледнете, на пример, стар билборд или постери на надворешниот ѕид на зградата. По часови и часови на директна сончева светлина, боите почнуваат да бледнеат. На крајот, сето тоа изгледа истрошено, станува помалку привлечно и треба да се замени. Ова се случува и со пакувањето на производите. Тие воопшто не се дизајнирани да стојат на сонце. Ако избледат, стануваат помалку привлечни за клиентите. Покрај тоа, одредени производи може брзо да се разградат ако има премногу природна светлина. Ова, секако, е проблематично за продавница чија цел е да продава што е можно повеќе, а што помалку да фрла.
ПСИХОЛОГИЈА НА ПОТРОШУВАЧИТЕ
Психологијата на клиентите одигра огромна улога во тоа како се дизајнирани продавниците, како што се продавниците за храна. Сакаат да одите полека, да прегледувате и да одвоите време. Избрзаните купувачи обично купуваат помалку, го купуваат само она што е потребно. Без прозорци, концептот на време избледува, особено во делови од годината кога порано се стемнува.
Фото: фреепик