Изложеноста на телото на Бјанка Ценсори е во контраст со енигмата на нејзиниот ум: Човек ја гледа само празнината на нејзиниот израз, празен и малку тажен

Никој не знае што мисли таа за сопствената јавна голотија или за нејзината врска со Канје Вест - или за нешто воопшто, бидејќи таа никогаш не зборува

Очигледно, тие беа „избркани“ прилично брзо. Во неделата вечерта, раперот Канје Вест и неговата сопруга, австралискиот поранешен модел и архитектонски дизајнер на брендот „Yeezy“, Бјанка Ценсори, се појавија на доделувањето на Греми наградите. Вест носеше црни очила за сонце; Цензори во основа не носеше ништо. Во трик за камерите, Вест позираше зад Ценсори додека таа го сврте грбот кон папараците и ја спушти долгата бунда на рамената. Кога се сврте кон фотографите, носеше целосно проѕирен мини фустан, без долна облека. Ефектот беше што таа се појави целосно гола. Според Page Six, парот бил „изведен“ по инцидентот, иако други тврдат дека парот си заминал по своја волја. На крајот на краиштата, Вест беше само номинално кандидат за Греми оваа година: тој беше номиниран во само една категорија, најдобра рап песна, за Карневал, неговата соработка со Тај Дола $ign. Тој на крајот загуби, но не дојде на Греми наградите очекувајќи да победи. Она што тој го сакаше од присуството беше она што го доби кога Ценсори го испушти палтото.

Облеката, поточно недостатокот, е типична за Ценсори во нејзините настапи со Вест. Откако парот се венча на почетокот на 2023 година - кратко време откако Вест го финализираше разводот со риалити ѕвездата Ким Кардашијан - Ценсори ретко се гледаше без Вест и ретко облечена во облека. На патување во 2024 година во ресторан во Лос Анџелес, таа носеше проѕирен сет во боја на телото со долги ракави, но без покривање на градите; истото лето, во Шато Мармонт, носеше танга долна облека без никакви панталони; на патување во кино, таа носеше проѕирен кроп топ без градник и шорцеви толку кратки што влегоа во жанрот на гаќички. Ефектот на нејзината голотија и речиси голотија се засилени со близината на Канје Вест, нејзиниот сопруг, кој обично носи премногу облека покрај премалата на Ценсори: долги панталони, долги ракави, високи ролки и слоеви дуксери и пончо, често во комбинација со брада и темни очила за сонце.

Ризичната мода е сопствена традиција, а телата на славните жени се понудени за изложување и визуелна потрошувачка во еден вид конвенционален ритуал кој често носи своја критика. Во однос на чистата експонираност, „облеката“ на Ценсори, како да се каже, на Греми 2025 не се разликува толку од оној на Ријана, инспириран од блескаво проѕирен флапер, од наградите на Советот на модни дизајнери на Америка во 2014 година. А сепак, навиката на Ценсори за голотија е потемна, помалку разиграна и не само затоа што одбива да се причести во кокетниот ритуал на вештачко прикривање што е типично за многу други откривачки моди - и, навистина, за самата славна личност.

Јасна е желбата да шокира во нејзините настапи со Вест, но нема разиграност. Залудно се скенираат фотографиите на Ценсори во потрага по насмевка, треперење во нејзините очи, знак на заговорно задоволство, или на шега, па дури и на обична подготвеност. Човек ја гледа само празнината на нејзиниот израз, празен и малку тажен. Пишувајќи во Њујоркер, Наоми Фрај ја нарече „чист, нем спектакл од месо“.

Изложеноста на телото на Ценсори е во контраст со енигмата на нејзиниот ум. Официјално кажано, никој не знае што мисли таа за сопствената јавна голотија, или за нејзиниот однос со Вест - или за било што, за таа работа, бидејќи таа никогаш не зборува. Вест, сепак, е нешто помалку мистерија. Околу времето на неговиот неуреден развод од Кардашијан, со која има четири деца, однесувањето на Вест стана непредвидливо. Тој започна трка со половина срце за претседател пред да го поддржи Доналд Трамп; тој го пофали Хитлер..

Ова јавно однесување, наводно, било поврзано со сè повознемирувачки приватни акции, особено во врска со сексот и жените. Уште пред да го загуби партнерството со Адидас, тој им покажа на директорите таму порно снимки на неговиот телефон за време на состанок. Го тужат најмалку две жени за сексуален напад. Еден, модел за музичко видео на кое работеше Вест, вели дека ја задавил и ја бутнал со прстите во нејзината уста за време на снимањето на музичкото видео во хотелот Челзи во Њујорк во 2010 година, наводно викајќи „Ова е уметност, ова е ебана уметност“, за време на нападот. Друга, неговиот поранешен асистент, го обвинува Вест дека сексуално ја нападнал во повеќе наврати, вклучително и еден инцидент во кој таа тврди дека Вест ја дрогирал во присуство на раперот и обвинетиот шверцер за секс Шон „Диди“ Комбс. Вест ги нарече обвинувањата „неосновани“.

Што се однесува до Ценсори, нејзината мајка дошла во Калифорнија од Австралија недолго по бракот, наводно затоа што била загрижена за својата ќерка. На една од посетите, според поранешниот асистент на Вест, Вест ѝ рекол на Ценсори дека сака да има секс со мајката на Ценсори и да ја натера Ценсори да гледа.

Во оваа верзија на настаните, она што Вест го прави кога застанува зад Ценсори и ја гледа како се соблекува за папарацо фотографите не ја користи нејзината деградација и ранливост како доказ за неговиот статус, туку обвинението за нас, гледачот.

Неговото вампирско консумирање на нејзиното тело станува наше: бруталното прикажување на хетеросексуалноста како практика на доминација и екстракција на вредност се покажува како и практиката на славната личност и нејзината потрошувачка. Но, ако таа критика е содржана во спектаклот на Вест и Ценсори, можеби сме ние, а не тие кои ја ставаат таму. Согласноста и свесноста на Ценсори, всушност, не е доказ овде; па дури и да беше, согласност постои, често, дури и во ситуации на асиметрија и насилство, дури и во ситуации кога се прави голема штета. Критикувањето на Ценсори како уметник ни овозможува да ја видиме поинаку, како нешто понадежно и покомплицирано отколку жртва на бруталност. Но, понекогаш работите се онакви какви што изгледаат.

Моира Донеган -колумнистка на Гардијан во САД