На него работеа 5000 мозоци: Шангајскиот хотел во каменолом
Кога размислувате за панорамата на Шангај, веројатно мислите на цела серија високи и модерни облакодери ...
Сепак, градот, познат по своите неверојатни градби, скоро ја заврши својата работа на проект кој достигнува нови длабочини: тоа е пространа и скапоцена чудесна земја изградена под земја, граничи со ѕидовите на напуштен каменолом.
Луксузниот хотел, кој е дел од Интерконтиненталната хотелска група, достигнува 88 метри во внатрешноста на каменоломот. Првите два од неговите 18 катови се потпираат на страните на овој простор, потопувајќи се во кампус на природни елементи, комбинирани со екстремна архитектура. Прекрасниот стаклен лифт во седиштето на водопадите започнува од површината и се спушта надолу од страната на каменското лице на хотелот, додека за оние гости кои сакаат веднаш да пристигнат да остават силен впечаток, во самиот центар на овој простор е создаден хелиодром.
Двете најниски нивоа на хотелот се под површината на водата, со уникатен аквариум околу ресторанот и собите за сместување. Секој од шесте подводни апартмани има и свој аквариум, додека хотелот нуди вкупно 337 соби.
Наречен Шангајска чуда, ова одморалиште исто така ќе ви понуди извонредно спа искуство, покрај својата единствена локација и удобности, како што е базен со ложи и езеро доволно големо за кајакарење. Посетителите можат да уживаат во погледот на водопадите директно од нивната соба, лежерна прошетка низ околната природа, качување по карпи и скокање со банџи. Приватните балкони им овозможуваат на гостите да уживаат во погледот на светлечко шоу. Можеме слободно да кажеме дека додека сте во ова одморалиште, нема да имате потреба да го напуштите, но доколку сакате, во близина има врвни атракции како што се ботаничката градина Ченшан и самиот град кој е полн со активности.
Изградбата на 18 ката под нивото на земјата, секако, не е лесен зафат. Всушност, во период од повеќе од една деценија, над 5.000 архитекти, дизајнери, планери, инженери и градители придонесоа за завршување на овој проект, кој чини повеќе од 300 милиони долари.