Пилотот откри кои седишта се најбезбедни: „Овие препораки се напишани со крв, не даваат предупредувачки сигнал во последен момент“
Сите преживеани патници од авионот што се урна во Казахстан биле во опашката, но овој дел е обично најопасен.
Рано утрото вчера, на 25 декември, во Казахстан се урна авион на Азербејџан ерлајнс кој летал од Баку за Грозни. Авионот не можел да слета во Чеченија поради магла, но бил пренасочен кон Махачкала, а оттаму во Актау. Во 9:30 часот, Ембраер 190 се спушти на пистата. На снимката од последните минути од летот се гледа како авионот се спушта неколку пати и потоа добива височина, додека оние на земја исплашени гледале што се случува.
Во кабината имало 67 луѓе кои се молеле се да помине, но, за жал, авионот со голема брзина ја допрел земјата и го забил носот во неа. До избувнувањето на пожарот, пилотската кабина веќе ја нема. Потоа опашката се откина и средниот дел од трупот се стркала подалеку од пистата.
По некое чудо, 28 луѓе преживеале и сите се во болница. Спасувачите работат на местото на настанот и можеби ќе успеат да најдат повеќе преживеани, додека двајцата пилоти загинаа. Од друга страна, сите преживеани биле во задниот дел на авионот, иако задните седишта обично се сметаат за најопасни во итен случај.
Причините за несреќата не се соопштени, ќе бидат објавени откако ќе се дешифрираат црните кутии на летот. Сепак, Федералната агенција за воздушен транспорт соопшти дека командантот на авионот одлучил да замине на алтернативен аеродром во Актау поради вонредна ситуација по удар на птица.
По повод оваа несреќа, Евгениј Сергеевич Сукачев, почесен пилот на Руската Федерација, откри кои се најбезбедните седишта во авионот:
„Се верува дека централниот дел е најсилен. Има централен дел, засилени делови од трупот, поточно - над крилата. Но, се зависи од тоа каде авионот ќе се урне. Ако е во воздух, опашката прво паѓа и неконтролирано паѓа. Тешко е да се преживее во такви услови. Но, ако има пожар, централниот дел е тој што прв гори, бидејќи таму се наоѓаат цистерните. Ако се заглави во носот, тогаш ударот го добиваат пилотите и првите редови на патниците. Но, во секој случај, најважно е луѓето да ги врзат појасите. „На крајот на краиштата, постојат приказни дека паднале од 8 илјади метри и останале живи затоа што биле врзани и не се катапултирале“, раскажува овој пилот за Woman.ru.
Ако се појави итен случај, екипажот има време да ги предупреди патниците. Во такви случаи, важно е да се следат безбедносните упатства, истите оние што се наоѓаат на задниот дел од седиштето напред.
Безбедносните мерки што ги нуди екипажот ќе ви помогнат да останете живи“. Впрочем, овие препораки се напишани со крв. Сигналот за помош на екипажот не се дава во последната секунда, бидејќи стјуардесите предупредуваат дека мора да ги прицврстите копчињата, да ги соблечете чевлите, да ја наведнете главата и да ја покриете со раце. „Ова се навистина ефективни препораки кои не треба да се игнорираат“, потенцира експертот.