Porsche претстави две нови e-hybrid варијанти на Panamera
Porsche ја проширува својата понуда на Panamera со 4 E-Hybrid и 4S E-Hybrid варијантите. Новите plug-in хибриди нудат импресивни податоци за забрзување и возачки перформанси, како и силни E-Performance карактеристики: Електричниот опсег сега е до 96 километри.
Porsche дополнително го проширува својот опсег на моќности за спортската лимузина Panamera. Како дел од e-Performance стратегијата, Panamera 4 E-Hybrid и Panamera 4S E-Hybrid се додадени во понудата веднаш. Ова е одговорот на Porsche на особено силниот интерес за ефикасни и динамични е-хибридни погони. Panamera ќе биде достапна во вкупно четири перформанс варијанти на оваа напредна технологија на електрична енергија.
Погон: Оптимизиран хибрид-перформанси
Panamera 4 E-Hybrid е особено ефикасна и разновидна. За да генерира моќно забрзување, Porsche комбинира нов е-хибриден систем со значително реконструиран 2,9-литарски V6 битурбо бензински мотор (224 kW/304 КС). Моќност на системот од 346 kW (470 КС) и максимален вртежен момент од 650 Nm овозможуваат забрзување од нула до 100 км/ч за 4,1 секунди и максимална брзина од 280 км/ч. Чисто електричниот опсег на Panamera 4 E-Hybrid се зголемува на 96 километри според WLTP циклусот (EAER City).
Panamera 4S E-Hybrid става посилен фокус на динамиката на возење, како и одржлив аутпут на моќност на горната граница на вртежниот момент. Неговиот 2,9-литарски битурбо шестцилиндричен мотор испорачува 260 kW (353 КС). Моќноста на системот е 400 kW (544 КС), а максималниот вртежен момент е 750 Nm. Ова овозможува на Panamera 4S E-Hybrid да забрза од нула до 100 км/ч за 3,7 секунди и да достигне брзина од 290 км/ч.
Во споредба со претходната генерација, сите модели на Panamera E-Hybrid нудат поголем електричен опсег, зголемена брзина на полнење, подобра реакција на педалата за гас и подобри перформанси во возење во речиси сите околности. Со 25,9 kWh, новата батерија со висок напон обезбедува околу 45 отсто поголем капацитет. Истовремено, новиот 11 kW On-Board-AC-полнач го скратува времето за полнење на два часа и 39 минути. Со 140 kW (190 КС) и 450 Nm вртежен момент, целосно новиот електричен мотор нуди значително поголема моќност од претходникот. Тој, исто така, е интегриран во возилото на ефикасен и оптимизиран начин. Со рекуперација до 88 kW, електричниот мотор исто така придонесува за значително зголемениот електричен опсег на моделите Panamera E-Hybrid.
E-Hybrid профили за возење со оптимизирана стратегија
Четирите оптимизирани e-Hybrid-специфични режими на возење, како и подобрените режими Sport и Sport Plus, дополнително ја оптимизираат ефикасноста на моделите E-Hybrid. Возилата секогаш почнуваат во чисто електричен e-Power режим. Откако состојбата на полнење на батеријата е под одредена минимална вредност, системот автоматски се префрла на хибриден авто режим, кој ја прилагодува стратегијата за работа на моменталната ситуација на возење. Покрај тоа, со активно следење на рутата во Hybrid Auto, оперативната стратегија е понатамошно оптимизирана со познавање на рутата на возење. На овој начин, дел од електрично управуваните растојанија во градскиот сообраќај може да се максимизира и да се зголеми ефикасноста. Системот користи и автомобилски и навигациски податоци за оваа цел.
Во e-Hold режим, моменталната состојба на полнење на батеријата е зачувана. Во e-Charge режимот, од друга страна, моторот со согорување ја полни батеријата до 80 отсто надвор од градот при брзини од над 55 км/ч, додека Panamera ги користи предностите за ефикасноста на хибридниот погон во градскиот сообраќај. Во профилите Sport и Sport Plus, Porsche ја намалува целната состојба на полнење на батеријата на 20, односно 30 отсто (претходно 30 и 80 отсто). Ова ја зголемува ефикасноста без жртвување на перформансите.
Е-Хибриди со иновативна активна суспензија
Porsche ги опремува сите варијанти на новата Panamera со адаптивна, дво-коморна воздушна суспензија вклучувајќи го Porsche Active Suspension Management (PASM) со двоклапни дампери како стандардни. Иновативната Porsche Active Ride активна суспензија е достапна и за моделите E-Hybrid. Таа ја комбинира можноста да понуди оптимизирани перформанси на тракција со висок степен на удобност. Секој поединечен дампер - исто така опремен со технологија со два вентила - има електрично управувана хидраулична пумпа, која се напојува со системот од 400 волти и која може да се користи за активен пренос на сили во насоката на одбивање и компресија. Како резултат на тоа, суспензијата речиси целосно ги апсорбира движењата на телото предизвикани од несовршеностите на патиштата и го одржува возилото хоризонтално во секој момент за време на динамични маневри на возење. Дамперите работат со брзина до 13 Hz, што значи дека можат да го прилагодат поставувањето до 13 пати во секунда и на тој начин да реагираат со брзина на молња на соодветната ситуација на возење и на површината на патот. Технологијата, исто така, овозможува иновативни функции како што е прекумерната компензација на движења при дијагонални наклони на оските, како и подигање на возилото кога влегувате и излегувате од Panamera.
Спортски детали и зајакната стандардна опрема
Сите варијанти на новата Panamera имаат атлетски и свеж дизајн. На предната страна, изгледот се карактеризира со новоформирани, стандардни матрични LED фарови и дополнителен хоризонтален отвор за воздух. Во задниот дел на спортската лимузина, континуираните стоп светла и задните прозорци без рамка ја истакнуваат новата Panamera. Сребрените детали околу прозорите ја зајакнуваат моќната странична линија.
Стандардната опрема на Panamera 4 E-Hybrid вклучува 19-инчни тркала, црни калипери и LED Matrix фарови. Иновативниот HD Matrix LED систем за осветлување со висока резолуција е достапен како опција. Panamera 4S E-Hybrid се одликува со 20-инчни тркала во Panamera AeroDesign, silver Sport издуви и црвени калипери на кочниците. Калипери во Acid Green и Black се опционално достапни. Panamera 4S E-Hybrid добива калипери за кочници со десет клипови на предната оска како стандардни. Алтернативно, PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) е достапен за овој модел во согласност со 21-инчни тркала. Керамичките композитни дискови се со големина од 440 милиметри на предната оска и 410 милиметри на задна оска.
Лансирање на пазарот
Porsche Panamera 4 E-Hybrid и Panamera 4S E-Hybrid сега се достапни за нарачка. Проширената стандардна опрема на Panamera вклучува ParkAssist и остава за безжично полнење на смартфон со функција на ладење до 15 вати. Опции како што се управување со задна оска, Remote ParkAssist, Porsche InnoDrive вклучувајќи и активно одржување на лента, дополнителен дисплеј за совозач и систем за контрола на квалитет на воздухот исто така се достапни. Executive варијанта на Panamera со подолго меѓуоскино растојание е исто така дел од понудата; опции како што е автоматската контрола на климата со четири зони или големата централна конзола се вклучени како стандардни.
Panamera 4S E-Hybrid ќе биде достапна во второто тримесечје од 2024 година.
ПР објава