Урнаа огромен патнички авион за да тестираат каде е најопасно да се седи: Резултатите ќе ве шокираат

Научниците еднаш намерно урнаа голем патнички авион на земја за да можат да добијат идеја за тоа кои седишта во авионот ќе имаат најголеми шанси да ја преживеат несреќата.

Научниците секогаш бараат одговори на големите прашања, нели? Иако некои од она што го прават може да се сметаат за малку тривијални, немаше ништо глупаво во овој експеримент, кој имаше за цел да утврди кои патници ќе имаат најголема веројатност да преживеат авионска несреќа.

Значи, каде мислите дека имате најголеми шанси за преживување?

Интересно тестирање

Тестот, кој беше емитуван на „Авионска несреќа“ на Канал 4, предизвика малку контроверзии бидејќи американската влада одби да и дозволи на одговорната компанија „Брокен Винг“, да се обиде со експериментот на нивна почва. Тие на крајот успеаја да ја убедат мексиканската влада да им дозволи да го направат тестирањето, што го направија на големо, суво езеро.

Идејата беше да се пилотира авионот од далечина пред тој намерно да се урне во голема пустелија за да се заврши нивната симулација. Меѓутоа, бидејќи леталото мораше да лета над некои населени области, мексиканската влада бараше авионот да биде управуван од човечки пилот за тоа време.

Ова значело дека капетанот Џим Боб Слокум имал задача да го однесе леталото во дивината пред да го напушти леталото, веројатно со падобран, и да остави да биде соборен од далечина од друг пилот.

На 27 април 2012 година, Боинг 727 полета од аеродромот во Мексикали за намерно да се урне со 225 километри на час. 

Па, можеби нема да ве изненади кога ќе дознаете дека луѓето од предниот дел на авионот би имале најголеми шанси да загинат во вистинска несреќа.

Оние кои би седеле покрај крилата на авионот би претрпеле тешки повреди, но веројатно би преживеале, додека повеќето кукли за тестирање во задниот дел на авионот останале недопрени, што значи дека тие патници можеле многу лесно да преживеат.

Сепак, вреди да се истакне дека околностите веројатно би биле обратни доколку леталото прво се урнело на опашката.

Тестот, исто така, покажа дека положбата на појасот, кој е предмет на многу шпекулации, веројатно би ги спречил повреди на главата и 'рбетот, но би извршил поголем притисок врз нозете, што би можело да резултира со повеќе скршеници.

Во основа, не постои идеално место да се биде во авионска несреќа!