КРАЛОТ НА ЛУКСУЗОТ ПОЛЕКА ПРОПАЃА? Сакаше да преземе два од најпознатите брендови - се тргна надолу

Во луксузните и модните кругови, Бернард Арно има репутација на агресивен капиталист кој отпушти илјадници работници откако се здоби со ривалски брендови. Единствените кои се обидел и не успеал да ги преземе биле Гучи и Хермес преку воинствени и долгорочни процеси, поради што го добил прекарот „Волкот во кашмир“, кој бил спонзориран од член на семејството Хермес.
Во текот на изминатите 40 години,Арно го создаде најголемиот светски луксузен конгломерат и глобализираше сектор кој претходно беше ограничен од амбициите на семејните европски компании базирани на традиција. Благодарение речиси исклучиво на него, луксузот сега е универзална опсесија за потрошувачите на патот Нанџинг во Шангај, Виа Монте Наполеоне во Милано и Родео Драјв во Беверли Хилс, како и за туристите кои доаѓаат во продавниците на LVMH на Шанзелизе во Париз и Петтата авенија во Њујорк. Арно облекува кралеви и претседатели, нивните сопруги, супермодели и познати личности.
Затоа е најбогат човек во Европа и четврти во светот. (Или барем многу блиску до него, во зависност од денот и како се позиционираат Безос, Маск и Гејтс.) Според најновите податоци од индексот на милијардери на Блумберг, неговото богатство моментално се проценува на 180 милијарди долари. Најголем дел од богатството на Арно доаѓа од неговите 48 проценти од акциите во LVMH. Тој ги поседува тие акции преку ентитети поврзани со париската фирма Financiere Agache, која управува со инвестициите на Арно и неговото семејство. Иако често е во центарот на вниманието, пред се поради неговите деловни потези и многубројните брендови на неговата империја, овој пат повеќе не би сакал да биде.
Целиот текст на ФАКТОР