Фејсбук и Инстаграм со месечна претплата: Од Мета потврдуваат
Мета ќе им понуди на луѓето во ЕУ, ЕЕА и Швајцарија избор да плаќаат месечна претплата за користење на Фејсбук и Инстаграм без никакви реклами. Тие можат да продолжат да ги користат овие услуги бесплатно додека гледаат реклами што се релевантни за нив.
Тие веруват во бесплатен интернет поддржан од реклами - и ќе продолжат да им нудат на луѓето бесплатен пристап до нивните персонализирани производи и услуги без оглед на приходот.
Без разлика дали луѓето ќе изберат да ги користат нивните производи бесплатно со реклами или ќе се претплатат за да престанат да гледаат реклами, тие се посветени да ги одржуваат информациите на луѓето приватни и безбедни, според нивните сопствени политики, како и Општата регулатива за заштита на податоците на ЕУ (GDPR).
За да се усогласат со европските регулативи кои се развиваат, воведуваат нова опција за претплата во ЕУ, ЕЕА и Швајцарија. Во ноември, на луѓето кои користат Фејсбук или Инстаграм и живеат во овие региони ќе им понудат избор да продолжат да ги користат овие персонализирани услуги бесплатно со реклами или да се претплатат за да престанат да гледаат реклами. Додека луѓето се претплатени, нивните информации нема да се користат за реклами.
Луѓето во овие земји ќе можат да се претплатат за да ги користат нивините производи без реклами. Во зависност од тоа каде ќе купите, ќе чини 9,99 евра месечно на интернет или 12,99 евра месечно на iOS и Android. Без оглед на тоа каде купувате, претплатата ќе важи за сите поврзани сметки на Facebook и Instagram во Центарот за сметки на корисникот. Како што е случајот со многу онлајн претплати, цените за iOS и Android ги земаат предвид надоместоците што Apple и Google ги наплаќаат преку соодветните политики за купување. До 1 март 2024 година, почетната претплата ги опфаќа сите поврзани сметки во Центарот за сметки на корисникот. Сепак, почнувајќи од 1 март 2024 година, за секоја дополнителна сметка наведена во Центарот за сметки на корисникот ќе се применува дополнителен надомест од 6 €/месечно на интернет и 8 €/месечно на iOS и Android.
Зошто го прават ова?
Тие веруваат во интернет поддржан од реклами, кој им овозможува на луѓето пристап до персонализирани производи и услуги без оглед на нивниот економски статус. Исто така, им овозможува на малите бизниси да допрат до потенцијални клиенти, да го развијат својот бизнис и да создаваат нови пазари, поттикнувајќи го растот на европската економија. И, како и другите компании, ќе продолжат да се залагаат за интернет поддржан од реклами, дури и со нивната нова понуда за претплата во ЕУ, ЕЕА и Швајцарија. Но, тие ги почитуваат духот и целта на овие европски регулативи кои се развиваат и се посветени на нивно усогласување.
Во август ја објавија нашата намера да ги префрлат луѓето во ЕУ, ЕЕА и Швајцарија на правната основа на GDPR за „Согласност“ со цел обработка на податоците собрани на нивните сопствени платформи за рекламни цели. Ја направивиле таа промена за да одговорат на голем број регулаторни барања кои се развиваат и се појавуваат во регионот. Ова го вклучува начинот на кој нивниот водечки регулатор за заштита на податоците во ЕУ, Ирската комисија за заштита на податоците, го толкува GDPR по неодамнешната одлука на Судот на правдата на Европската унија (CJEU) и предвидувајќи стапување во сила на Законот за дигитални пазари (DMA). ).
Опцијата луѓето да купуваат претплата без реклами ги балансира барањата на европските регулатори, истовремено давајќи им на корисниците избор и дозволувајќи му на Мета да продолжи да им служи на сите луѓе во ЕУ, ЕЕА и Швајцарија. Во својата одлука, СПЕУ изречно призна дека моделот на претплата, како оној што го објавуваат, е валидна форма на согласност за услуга финансирана од реклами.
Ако одлучите да продолжите да ги користите нивните производи бесплатно, вашето искуство ќе остане исто - и тоа искуство ќе продолжи да биде поддржано од алатките и поставките што ги создадоа за да ги поттикнат луѓето да го контролираат нивното искуство со реклами. Тие вклучуваат Преференци за реклами, кои нудат низа контроли кои ви овозможуваат да влијаете на рекламите што ги гледате, како и на податоците што се користат за информирање на овие реклами, вклучително и информации за активноста од рекламните партнери. Имаат и алатки во нивниот производ кои објаснуваат „Зошто ја гледам оваа реклама?“, како и како луѓето можат да управуваат со своето рекламно искуство.
Во меѓувреме, огласувачите ќе можат да продолжат да спроведуваат персонализирани рекламни кампањи во Европа за да допрат до оние кои ќе изберат да продолжат да добиваат бесплатна онлајн услуга поддржана од реклами. Во иднина, ќе продолжат да инвестираат за да изградат нови алатки кои ја зачувуваат вредноста што и луѓето и бизнисите ја добиваат од персонализираното рекламирање, истовремено дозволувајќи им на корисниците да го контролираат своето рекламно искуство на нашите платформи. Претплатата за без реклами ќе биде достапна за луѓе на возраст од 18 и повеќе години, а тие продолжуваат да истражуваат како да им обезбедат на тинејџерите корисно и одговорно рекламно искуство со оглед на оваа регулаторна сцена што се развива.
Овој нов модел на претплата е вклучен во нивните неодамна објавени деловни изгледи и упатства. Оваа објава содржи изјави за иднината, вклучително и за бизнис перспективата на Мета и регулаторниот пејзаж што се развива. Не треба да се потпирате на овие изјави како предвидувања за идни настани- велат од Мета. Дополнителни информации во врска со потенцијалните ризици и несигурности за нивнате деловните и финансиските резултати може да се најдат во нивниот најнов Образец 10-Q. Мета не презема никаква обврска да ги ажурира овие изјави како резултат на нови информации или идни настани.